شناسهٔ خبر: 67277463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز رویداد مردمی اشتغال در چهارمحال و بختیاری

رویداد مردمی اشتغال در شهرستان‌های ۱۲ گانه استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

صاحب‌خبر -

محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در رویداد مردمی اشتغال، جوانان و متقاضیان جویای کار در رده‌های سنی مختلف با مهارت‌ها و تخصص‌های متفاوت، بی واسطه روبه روی کارفرمایان می‌نشینند تا این بار تامین نیروی مورد نیاز در واحد‌های تولیدی و خدماتی استان، فصل جدیدی تجربه کند.

وی افزود: این رویداد اهداف مهمی از جمله برقراری ارتباط بدون واسطه کارفرمایان و جویندگان کار، تامین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان واحد‌های تولیدی، راهنمایی و مشاوره شغلی با کارفرمایان و جویندگان کار، به کارگیری مستقیم جویندگان کار فاقد شغل را دنبال می‌کند که برگزاری رویداد مردمی اشتغال در بستر سامانه جستجوی شغل انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

مولوی اضافه کرد: این رویداد بستری مناسب برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان و جوانان استان است که در صورت داشتن مهارت و ویژگی‌های شغلی خاص، می‌توانند در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات مشغول به کار شوند.

وی ادامه داد: این رویداد با محوریت تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان در شهرستان‌های استان با حضور مراکز کاریابی‌ها، کارفرمایان متقاضی نیروی کار و جویندگان کار در حال برگزاری است.

نظر شما