شناسهٔ خبر: 67276863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز رویداد مردمی اشتغال دراستان چهارمحال و بختیاری

رویداد مردمی اشتغال امروز در شهرستان‌های ۱۲ گانه استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آغاز رویداد مردمی اشتغال دراستان چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در این رویداد، جوانان و متقاضیان جویای کار در رده‌های سنی مختلف با مهارت‌ها و تخصص‌های متفاوت، بی واسطه روبه روی کارفرمایان می‌نشینند تا این بار تامین نیروی مورد نیاز در واحد‌های تولیدی و خدماتی استان، فصل جدیدی تجربه کند.
محسن مولوی افزود: این رویداد اهداف مهمی از جمله برقراری ارتباط بدون واسطه کارفرمایان و جویندگان کار، تامین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان واحد‌های تولیدی، راهنمایی و مشاوره شغلی با کارفرمایان و جویندگان کار، به کارگیری مستقیم جویندگان کار فاقد شغل را دنبال می‌کند که برگزاری رویداد مردمی اشتغال در بستر سامانه جستجوی شغل انجام می‌شود.
به گفته وی، این رویداد بستری مناسب برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان و جوانان استان است که در صورت داشتن مهارت و ویژگی‌های شغلی خاص، می‌توانند در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات مشغول به کار شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: این رویداد با محوریت تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری با حضور مراکز کاریابی‌ها، کارفرمایان متقاضی نیروی کار و جویندگان کار در حال برگزاریست.

نظر شما