شناسهٔ خبر: 67336533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی نهادهای برخوار برای برگزاری انتخابات

دستگاه‌های اداری، انتظامی و خدماتی شهرستان برخوار، آماده برگزاری انتخابات با مشارکت، امنیت و رقابت سالم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان برخوار در شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت چهلم شهدای خدمت افزود: برای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۷۶ صندوق رای در دو بخش مرکزی و حبیب آباد پیش بینی شده و بیش از دو هزار نفر عوامل اجرای، امنیتی و خدماتی به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.

محمدرضا قربانی افزود: شهرستان برخوار با نصب نمادها، بنر و ریسه‌های مختلف حال و هوای غدیر دارد و باید حال و هوایی انتخابات هم داشته باشد.

رییس دادگستری شهرستان برخوار هم گفت: شهرستان برخوار دارای چهار شعبه حقوقی و سه شعبه کیفری است که از هفته قوه قضاییه پارسال تاکنون ۴۰ هزار و ۵۸۴ پرونده وارد دادگستری شده که ۴۰ هزار و ۱۰۱ پرونده در دادگستری مختومه شده است.

سید عبدالله موسوی پور افزود: از این تعداد ۷ هزار و ۴۳۴ پرونده به شورای حل اختلاف ارجاع شده که ۷ هزار و ۲۰۴ پرونده در شورای حل اختلاف مختومه شده و یک هزار و ۱۲۰ پرونده صلح و سازش شده است.

وی گفت: ورودی جدید شعبه صلحی شهرستان برخوار ۷۶۰ پرونده است و ۲۰۰ پرونده خروجی این شعبه است.

آمادگی نهادهای برخوار برای برگزاری انتخابات آمادگی نهادهای برخوار برای برگزاری انتخابات آمادگی نهادهای برخوار برای برگزاری انتخابات آمادگی نهادهای برخوار برای برگزاری انتخابات آمادگی نهادهای برخوار برای برگزاری انتخابات آمادگی نهادهای برخوار برای برگزاری انتخابات

نظر شما