شناسهٔ خبر: 67347117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آماده خلق حماسه در هشتم تیر

آمادگی عشایر سمیرم برای شرکت در انتخابات

۴۰ هزار نفر جمعیت واجد رای دادن عشایر استان اصفهان مانند گذشته آماده مشارکت پای صندوق‌های رای برای انتخاب رئیس جمهور هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر کل امور عشایر استان اصفهان گفت: لر‌های بختیاری‌ها، ترک‌های قشقایی و عرب جرقویه جمعیت عشایر استان اصفهان را تشکیل می‌دهند.
مختار اسفندیاری افزود: از جمعیت ۷۰ هزار نفری عشایرحدود ۴۰ هزار نفر واجد رای دادن هستند که صندوق‌های سیار مخصوص جمع آوری رای عشایر در دورترین نقطه استان هم پیش بینی شده است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11246541"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267025/11246541?width=600&height=350"></script></div>


فرماندار سمیرم نیز گفت: شهرستان سمیرم با ۴۷۵۰ خانوار عشایر بزرگترین شهرستان عشایری کشور است که ستاد انتخابات سمیرم برای جمع آوری رای عشایر برنامه ریزی لازم را انجام داده است.
اصغر هدایت افزود: جمعیت عشایر شهرستان سمیرم ۲۵ هزار نفر است که برای جمع آوری رای عشایر ۱۴ صندوق سیار پیش بینی شده تا عشایر در دورترین نقاط هم بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.
شهرستان سمیرم با شش شهر، چهار بخش، ۱۲۰ روستا و آبادی و ۴۷۵۰ خانوار عشایر قشقایی در فاصله ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات مشارکت عشایر در انتخابات

نظر شما