شناسهٔ خبر: 67284480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی آستارا:

درگیری مسلحانه در روستای «قره سو» ۳ مجروح بر جا گذاشت

آستارا- فرمانده انتظامی آستارا گفت: ۳ نفر در درگیری مسلحانه روستای «قره سو» شهرستان آستارا مجروح شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری مسلحانه دسته جمعی واقع در روستای قره سو شهرستان آستارا عوامل انتظامی پلیس سریعاً به محل درگیری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا افزود: برابر بررسی‌های بعمل آمده و اظهارات اهالی و شاهدین حاضر، ماجرا از درگیری مابین سه مرد جوان ۲۵، ۳۲ و ۳۵ ساله به هویت‌های مشخص به دلیل اختلاف قبلی و مشاجره لفظی آغاز می‌شود که افراد ضارب با سلاح سرد به سمت طرف مقابل حمله ور و وی را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند که از چند ناحیه اعضای بدن نامبرده دچار جراحت می‌شود.

وی ادامه داد: دقایقی بعد مضروب با یک قبضه سلاح شکاری به محل درگیری برگشته و به سمت افراد ضارب اقدام به شلیک با دو تیر شکاری ساچمه‌ای می‌کند که منجر به ایراد صدمه و جراحت از ناحیه پشت و اعضای بدن هردو می‌شود.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه در این راستا هر ۳ نفر درگیری به دلیل جراحات وارده توسط عوامل ۱۱۵ جهت معالجه به بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا منتقل شدند افزود: با تشکیل تیم‌های تخصصی اعم از پلیس اطلاعات و انتظامی شهرستان پس از اخذ دستور از مقام قضائی پس از رعایت قوانین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی به منزل شخص صاحب صلاح ورود و یک قبضه سلاح شکاری دولول کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: حال عمومی هر سه نفر درگیری خوب بوده و تحت کنترل و دستگیری توسط مأمورین قرارگرفته و پس از تحقیقات میدانی پلیس پرونده قضائی تشکیل و افراد خاطی با تشکیل پرونده قضائی به دادسرای انقلاب و عمومی شهرستان تحویل داده شدند.

نظر شما