شناسهٔ خبر: 67335516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برنامه دولت زاکانی برای توقف مهاجرت نخبگان + فیلم

مسئول هماهنگی‌های ستادهای مردمی زاکانی در اصفهان گفت:اطلس مسائل اصفهان را به زاکانی ارائه دادیم و اولویت ما پیگیری مسائل اصفهان از جمله حوزه آب و مسئله زاینده‌رود، موضوعات زیست‌محیطی و حوزه اقتصادی با یک نگاه ملی و عادلانه است.

صاحب‌خبر -

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره رویکرد ستاد انتخاباتی زاکانی در اصفهان اظهار داشت: اطلس مسائل اصفهان اصلی‌ترین موضوعی بود که به عنوان محتوا به آقای زاکانی منتقل کردیم و البته ایشان از قبل در جریان برخی از این مسائل بودند و ما هم تلاش کردیم که مسائل اصلی و فرعی اصفهان را به ایشان منتقل کنیم.

وی افزود: بخشی از این موارد در دولت شهید رئیسی دنبال شده بود و آقای زاکانی تاکید دارند که این موارد ادامه پیدا کند. بخشی از این موارد هم در دستور کار نبوده که ان‌شالله با جدیت دنبال خواهد شد.

مسئول هماهنگی‌های ستادهای مردمی زاکانی در استان اصفهان گفت: اولویت ما این است که مسائل اصفهان از جمله حوزه آب و مسئله زاینده‌رود، موضوعات زیست‌محیطی و حوزه اقتصادی با یک نگاه ملی و عادلانه پیگیری شود.

وی افزود: در ارتباط با فعالیت ستاد هم کمیته‌ها در بخش‌های مختلف استانی فعال شدند و در سه بخش میدانی، نخبگانی و به ویژه رسانه‌ای برنامه داریم چون بخش قابل توجهی از ابزارها و محتوا در حوزه رسانه تاثیرگذار است و یکی از نگاه‌های ایشان برای حضور این تیم در ستاد ناشی از توجه ویژه ایشان به رسانه‌ها بود.

صالحی تاکید کرد: توجه ویژه به همه اقشار و مردم در گروه‌های مختلف و اقشار خاص از جمله کارگران ، رای اولی‌ها و جوانان جزو برنامه‌های اصلی ایشان است و امیدواریم که بتوانیم پیام‌شان را منتقل کنیم.

وی درباره برنامه دولت زاکانی برای متوقف کردن مهاجرت نخبگان گفت: اگر قرار است که در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی یک کشور قدرتمند و پیش و داشته باشیم باید در حوزه سرمایه اجتماعی و ظرفیت‌های نخبگانی در شرایط ایده‌آلی قرار بگیریم.آقای زاکانی جزو شخصیت‌های نخبه دانشگاهی به شمار می‌آیند و با حوزه‌های دانشگانی تامل خوبی دارند و فعال کردن ظرفیت نخبگانی و استفاده از این افراد و بازگشت نخبگان در جهت به حداکثر رساندن خروجی همه حوزه‌ها، جزو اولویت‌های ایشان است و به نظرم تیم نخبگانی که کنار آقای زاکانی هستند، این جاذبه را دارند که به این ادعا لباس واقعیت بپوشاند.

.

انتهای پیام/170/.

نظر شما