شناسهٔ خبر: 67335477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تا پنجم تیر

برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اصفهان

نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور تولیدکنندگان داخلی در اصفهان برپاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با تأکید بر ضرورت نگاه فرهنگی به جای نگاه تجاری به حوزه عفاف و حجاب گفت: در این نمایشگاه، محصولات متنوع عفاف و حجاب از ۱۰۰ تولیدکننده داخلی در ۱۱۰ غرفه عرضه شده است.

جواد محمدی فشارکی با اشاره به نقش نمایشگاه‌های حرفه‌ای و قانون‌مدار در رشد و تعالی فرهنگ عفاف و حجاب، افزود: در این نمایشگاه، محصولات عفاف و حجاب تولیدکنندگان داخلی بدون واسطه و با تخفیف عرضه شده است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244452"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266675/11244452?width=600&height=350"></script></div>


وی اضافه کرد: نمایشگاه عفاف و حجاب با مشارکت بنیاد ملی عفاف و حجاب تا پنجم تیر از ساعت ۱۱ تا ۲۳ در خیابان پاسداران اصفهان – سالن ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) برپاست.


مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: پارسال، ۹ رویداد و نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور تولید کنندگان داخلی در اصفهان برگزار شده است.

برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اصفهان برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اصفهان برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اصفهان برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اصفهان برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اصفهان برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اصفهان برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اصفهان برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اصفهان برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اصفهان

نظر شما