شناسهٔ خبر: 67263126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ثبت نام کلاس های‌ آموزشی‌ در حوزه هنری استان کردستان آغاز شد

در راستای کشف، جذب و پرورش استعدادهای درخشان هنری ثبت نام ترم تابستان کلاس های هنری در حوزه هنری استان کردستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

‌اسعد فرهادی رئیس حوزه هنری استان کردستان در گفتگویی خبری با اشاره به آغاز فصل تابستان و ضرورت ارائه برنامه مفید و اثرگذار درجهت پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین دیگر علاقه مندان به فراگیری رشته های هنری از ۱ تا ۱۵ تیرماه ثبت نام کلاس های آموزشی حوزه هنری در ترم تابستان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: اساتید مجرب و شناخته شده استان در مدت سه ماه تابستان در محل حوزه هنری دوره های آموزشی را تدریس و در پایان با توافق صورت گرفته با اداره کل فنی و حرفه ای استان پس از امتحان پایانی گواهی تعیین سطح برای شرکت کنندگان صادر می شود.

فرهادی با اشاره به اینکه کلاس ها از ۱۰ تیرماه شروع خواهند شد گفت:کلاس شعر، کلاس داستان نویسی، بازیگری تئاتر، کارگردانی تئاتر، نمایشنامه نویسی ، تصویربرداری و تدوین بخشی از دوره‌های نرمیک این دوره‌های آموزشی در حوزه هنری استان کردستان است.

وی افزود: کلاس نقاشی و طراحی، نقاشی کودک، طراحی پوستر، نقاشیخط، خوشنویسی، کاریکاتور، تار، سه تار، ویولون، پیانو، سنتور و دف نوازی ازدیگر دوره‌های آموزشی است که در ترم تابستان در حوزه هنری آموزش داده می شود.

رئیس حوزه هنری استان کردستان تأکید کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام دوره ها به دو گونه حضوری و یا ثبت‌نام از طریق سایت تخصصی https://survey.porsline.ir/s/vvzf۷mQ۴ و انجام مراحل مربوطه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت دریافت مشاوره‌های تخصصی و یا کسب اطلاعات بیشتر همه روزه می‌توانند از ساعت ۷ الی ۱۳ با شماره ‌های ۳۳۲۴۳۶۲۴-۰۸۷ داخلی ۳۰ و ۲۶ کارشناسان واحد آموزش تماس بگیرند.

فرهادی افزود: هم‌چنین هنرجویان می‌توانند برای مشاوره و ثبت‌نام حضوری همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۸ به نشانی سنندج- خیابان شهید تعریف- پایین تر از بیمارستان شهید قاضی- حوزه هنری استان کردستان مراجعه داشته باشند.

شناسه @art_kurdestan در ایتا و اینستاگرام و کانال تلگرامی t.me/hhonari_kurdistan @ برای عضویت هنرجویان علاقه‌مند دوره‌های آموزشی حوزه هنری استان کردستان در شبکه‌های مجازی تعیین شده است.

انتهای پیام

نظر شما