شناسهٔ خبر: 67280760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس گروه توسعه آبزیان شیلات اردبیل:

سرعین قابلیت تبدیل شدن به قطب تولید ماهیان سردآبی را دارد

سرعین- رئیس گروه توسعه آبزیان اداره کل شیلات استان اردبیل گفت: شهرستان سرعین ظرفیت بالایی در تکثیرو پرورش ماهیان سردآبی را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از مزارع پرورش ماهی شهرستان سرعین اظهار کرد: آبزی پروری در شهرستان سرعین ظرفیت های بالایی دارد و نباید به دلایل واهی این مزارع به تعطیلی کشیده شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه بررسی‌های انجام شده شهرستان سرعین دارای ظرفیت بالایی برای تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی است و در آینده نه‌ چندان دور می‌تواند به ‌عنوان یکی از قطب های تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی کشور مطرح شود.

رئیس گروه توسعه آبزیان اداره کل شیلات استان اردبیل افزود: با وجود منابع آبی پایدار و شرایط اقلیمی بسیار مساعد این شهرستان در خصوص تکثیر قزل آلای رنگین کمان در صورت برنامه ریزی صحیح و جذب سرمایه‌گذار می توان شرایطی را فراهم کرد تا این شهرستان علاوه بر تامین نیاز استان زمینه توسعه و اشتغال پایدار را فراهم سازد.

محمدی از ارزیابی مشکلات و چالش های واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص کارشناسان این اداره کل با بررسی مسائل و مشکلات، نسبت به رفع آنها تصمیم گیری و راهکار های لازم ارائه خواهند کرد.

نظر شما