شناسهٔ خبر: 67263582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس حوزه هنری استان کردستان:

ثبت نام کلاس‌های آموزشی در حوزه هنری کردستان آغاز شد

سنندج_ رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: در راستای کشف، جذب و پرورش استعدادهای درخشان هنری ثبت نام ترم تابستان کلاس‌های هنری در حوزه هنری استان کردستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسعد فرهادی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز فصل تابستان و ضرورت ارائه برنامه مفید و اثرگذار درجهت پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین دیگر علاقه مندان به فراگیری رشته‌های هنری از ۱ تا ۱۵ تیرماه ثبت نام کلاس‌های آموزشی حوزه هنری در ترم تابستان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اساتید مجرب و شناخته شده استان در مدت سه ماه تابستان در محل حوزه هنری دوره‌های آموزشی را تدریس و در پایان با توافق صورت گرفته با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان پس از امتحان پایانی گواهی تعیین سطح برای شرکت کنندگان صادر می‌گردد.

فرهادی با اشاره به اینکه کلاس‌ها از ۱۰ تیرماه شروع خواهند شد گفت: کلاس شعر، کلاس داستان نویسی، بازیگری تئاتر، کارگردانی تئاتر، نمایشنامه نویسی، تصویربرداری و تدوین بخشی از دوره‌های نرمیک این دوره‌های آموزشی در حوزه هنری استان کردستان است.

وی افزود: کلاس نقاشی و طراحی، نقاشی کودک، طراحی پوستر، نقاشی‌خط، خوشنویسی، کاریکاتور، تار، سه تار، ویولون، پیانو، سنتور و دف نوازی از دیگر دوره‌های آموزشی است که در ترم تابستان در حوزه هنری آموزش داده می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان کردستان تأکید کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام دوره‌ها به دو گونه حضوری و یا ثبت‌نام از طریق سایت تخصصی https://survey.porsline.ir/s/vvzf7mQ4 و انجام مراحل مربوطه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت دریافت مشاوره‌های تخصصی و یا کسب اطلاعات بیشتر همه روزه می‌توانند از ساعت ۷ الی ۱۳ با شماره‌های ۳۳۲۴۳۶۲۴-۰۸۷ داخلی ۳۰ و ۲۶ کارشناسان واحد آموزش تماس بگیرند.

فرهادی افزود: هم‌چنین هنرجویان می‌توانند برای مشاوره و ثبت‌نام حضوری همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۸ به نشانی سنندج- خیابان شهید تعریف- پایین‌تر از بیمارستان شهید قاضی- حوزه هنری استان کردستان مراجعه داشته باشند.

شناسه @art_kurdestan در ایتا و اینستاگرام و کانال تلگرامی t.me/hhonari_kurdistan @ برای عضویت هنرجویان علاقه‌مند دوره‌های آموزشی حوزه هنری استان کردستان در شبکه‌های مجازی تعیین شده است.

نظر شما