شناسهٔ خبر: 67266144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی در کردستان آغاز شد

در راستای کشف، جذب و پرورش استعدادهای درخشان هنری؛ ثبت‌نام ترم تابستان کلاس‌های هنری در حوزه هنری استان کردستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسعد فرهادی با اشاره به آغاز فصل تابستان و ضرورت ارائه برنامه مفید و اثرگذار در جهت پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و دیگر علاقه‌مندان به فراگیری رشته‌های هنری اظهار داشت: از یکم تا 15 تیرماه ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی حوزه هنری در ترم تابستان صورت می‌گیرد.

وی گفت: اساتید مجرب و شناخته شده استان در مدت سه ماه تابستان در محل حوزه هنری دوره‌های آموزشی را تدریس و در پایان با توافق صورت گرفته با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان پس از امتحان پایانی گواهی تعیین سطح برای شرکت کنندگان صادر می‌گردد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در استان کردستان با اشاره به اینکه کلاس‌ها از 10 تیرماه شروع خواهند شد، گفت: کلاس شعر، کلاس داستان نویسی، بازیگری تئاتر، کارگردانی تئاتر، نمایشنامه نویسی، تصویربرداری و تدوین بخشی از دوره‌های نرمیک این دوره‌های آموزشی در حوزه هنری استان کردستان است.

وی افزود: کلاس نقاشی و طراحی، نقاشی گودک، طراحی پوستر، نقاشیخط، خوشنویسی، کاریکاتور، تار، سه تار، ویولون، پیانو، سنتور و دف نوازی از دیگر دوره‌های آموزشی است که در ترم تابستان در حوزه هنری آموزش داده می‌شود.

فرهادی عنوان کرد:  علاقه‌مندان می‌توانند از طریق حضوری و یا ثبت‌نام از طریق سایت تخصصی https://survey.porsline.ir/s/vvzf7mQ4 و انجام مراحل مربوطه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. هم‌چنین هنرجویان برای مشاوره و ثبت‌نام حضوری همه روزه از ساعت 7 تا 18 به نشانی سنندج- خیابان شهید تعریف- پایین تر از بیمارستان شهید قاضی- حوزه هنری استان کردستان مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام/484/

نظر شما