شناسهٔ خبر: 67321924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب خبرداد

دستگیری اعضای باند قطع و قاچاق درختان جنگلی در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو

المیرا عسگری زاده

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان میاندوآب از دستگیری اعضای باند قطع و قاچاق درختان جنگلی در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو خبر داد.

صاحب‌خبر -

موسی جسور گفت: با همکاری ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های میاندوآب، باروق و مامورین یگان حفاظت محیط زیست پاسگاه محیط بانی شهید شجاعیان اعضای باند قطع درختان جنگلی در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه متخلفین بصورت شبانه و در حین قطع درختان دستگیر شدند، افزود: گستردگی این شبکه بیش از ۳۰ نفر بوده  و برخی از اعضای این باند در ماموریت های پیشین دستگیر شده اند و عملیات شناسایی و اطلاعاتی طی چند مرحله و حدودا یک ماه زمان برده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، جسور بیان کرد: چتر حفاظتی یگان حفاظت محیط زیست بر منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو روز به روز از توسعه و گسترش بیشتری برخوردار خواهد شد و اقدامات حفاظتی، گشت و مراقبت، حضور فیزیکی و نوع مدیریت و پایش منطقه بصورت شبانه روزی است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب تصریح کرد: افراد دستگیر شده با صدور قرار تامین کیفری، برای تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.

انتهای پیام

نظر شما