شناسهٔ خبر: 67260719 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

شکست گروهک تروریستی در مرزهای جنوب شرق کشور

تسنیم

فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اعضای گروهک تروریستی که به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از منطقه مرزی سراوان را داشتند، با هوشیاری مرزبانان فراجا، با ضربه و شکست سنگین مواجه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی؛ فرمانده مرزبانی انتظامی اظهار کرد: اعضای گروهک تروریستی که به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از منطقه مرزی سراوان را داشتند با هوشیاری مرزبانان فراجا، با ضربه و شکست سنگین مواجه شدند.

وی در تشریح این خبر گفت: مرزبانان دلاور استان سیستان و بلوچستان مستقر در نوار مرزی شهرستان سراوان، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و رصد لحظه ای مرز؛ متوجه تحرک تعدادی از اعضای گروهک تروریستی برای ورود به مرز و انجام اقدامات خرابکارانه در داخل کشور شدند.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی مرزبانی فراجا با آمادگی عملیاتی و رزمی اعضای گروهک تروریستی را قبل از ورود به داخل کشور غافلگیر کردند، افزود: این تیم تروریستی قصد داشت از دو منطقه به صورت همزمان وارد کشور شود که با هوشیاری و آتش سنگین غیورمردان مرزبانی طی دو عملیات جداگانه با شکست مواجه و ضربه سنگین بر پیکره آنان وارد شد.

این مقام ارشد مرزبانی انتظامی ادامه داد: تعداد ۲ نفر از اعضای این گروهک به هلاکت رسیدند و یک نفر از آنان نیز دستگیر شد.

گودرزی با بیان اینکه یک نفر از اعضای دستگیر شده در اعترافات خود عنوان داشته عضو گروهک تروریستی انصار الفرقان بوده است، اظهار کرد: از این گروهک تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره، سلاح و مهمات، تعدادی فیتله انفجاری و چندین دستگاه بیسیم کشف شد.

نظر شما