شناسهٔ خبر: 67278587 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خیابان‌های پرترافیک مهاباد به دوربین مجهز می‌شود

فرماندار ویژه مهاباد گفت: به منظور اعمال قانون و جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی، خیابان‌های پرترافیک این شهرستان به دوربین مجهز می‌شود.

صاحب‌خبر -

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه اعمال قانون و جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی با استفاده از ابزار هوشمند دوربین در معابر شهری به عنوان امری مهم در شهر‌های بزرگ دنیا و کشور اجرایی شده، گفت: خیابان‌های پرترافیک این شهر نیز به دوربین مجهز می‌شود و در کنار این امر، باید زمینه کاهش ترافیک شهری با انتقال برخی مشاغل پرتردد فراهم شود.

وی با تاکید بر تسریع و تکمیل پروژه‌های احداث پارکینگ، اضافه کرد: بخش عمده شهر طی ۲ ماه آینده زیرپوشش دوربین‌های ترافیکی قرار خواهد گرفت.

عباسی با اشاره به بروز برخی مشکلات برای زمین واگذار شده از طرف خیّر برای احداث پلیس راه مهاباد، افزود: با هماهنگی انجام شده در اسرع وقت نسبت به تعیین مکان جدید و احداث ساختمان اقدام شود.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: تا مکان یابی و احداث آن، دفتر پلیس راه مهاباد در ساختمان سه راهی دارلک به منظور ارائه خدمات مستقر خواهد شد.

وی تصریح کرد: احداث پلیس راه مهاباد به عنوان یکی از مطالبات شهروندان مطرح بوده که با احداث آن دیگر نیازی به مراجعه به شهر‌های اطراف برای پیگیری امور نخواهد بود.

عباسی همچنین از استقرار مرکز شماره گذاری در شهرک صنفی این شهر خبر داد و افزود: با انتقال این مرکز و عزیمت مشاغل مزاحم از جمله نمایشگاه‌های خودرو نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام خواهد شد.

نظر شما