شناسهٔ خبر: 67278482 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

سپاه برای پیشرفت کشور از هیچ ظرفیتی در کنار اجرای سایر ماموریت‌هایش دریغ نکرده است/ تاکنون تنش آبی در ۷۰۰ روستا را رفع کرده‌ایم/ از بزرگ‌ترین جلوه‌های مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: سهم نیروی زمینی در جهاد آب‌رسانی روستایی تعداد ۳ هزار روستاست که از این تعداد تاکنون عملیات آبرسانی به ۷۰۰ روستا در سخت‌ترین مناطق جغرافیایی کشور انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی مجتمع روستایی کهنه‌جلگه در خراسان شمالی نسبت به گسترش همه‌جانبه مشارکت جهادی نیروی زمینی سپاه در پیشرفت و سازندگی کشور تأکید کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در این باره بیان کرد: در کنار انجام شبانه‌روزی رسالت مهم و مأموریت بزرگ حفظ و پاسداری از امنیت کشور در لایه‌های گوناگون و جغرافیای وسیع کشور، روند مشارکت نیروی زمینی در پیشرفت و سازندگی کشور افزایش و گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: از بزرگ‌ترین جلوه‌های مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است چرا که دشمن برای سد کردن راه پیشرفت این ملت و در فشار و تنگنا قراردادن زندگی آنان به هر جنایت و اقدامی دست زده است اما هر بار ننگ و ناکامی تازه‌ای برداشت کرده است.

سردار پاکپور گفت: سپاه و نیروی زمینی آن برای خدمت به مردم و کمک به پیشرفت کشور از هر امکان و ظرفیتی در کنار اجرای سایر ماموریت‌های ذاتی دریغ نکرده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه مشارکت در جهاد آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی و یا فاقد آب آشامیدنی سالم را یکی از عناوین مهم فهرست اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور عنوان کرد.

وی افزود: در جهاد بزرگ آبرسانی سپاه، تامین آب بیش از ۱۰ هزار روستا در استان‌های مختلف کشور هدف گذاری شده است که سهم نیروی زمینی از این تعداد ۳ هزار روستاست که از این تعداد تاکنون عملیات آبرسانی به ۷۰۰ روستا در سخت‌ترین مناطق جغرافیایی کشور توسط نیروی زمینی سپاه به مرحله بهره‌برداری رسیده و میزان پیشرفت نهضت آب‌رسانی توسط این نیرو در روستاهای باقیمانده بیش از ۹۰ و ۹۵ درصد است.

نظر شما