شناسهٔ خبر: 67278707 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

افندی زاده مطرح کرد؛

مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در منطقه ۱۲ شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر اهمیت مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در منطقه ۱۲ شهرداری تهران تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، شهریار افندی زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ شهرداری تهران، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

افندی زاده ضمن بازدید از اقدام‌های انجام شده و تعدادی از طرح‌های ترافیکی منطقه ۱۲ گفت: با توجه به موقعیت مرکزی و وجود بازار بزرگ تهران و همچنین تمرکز سایر مراکز مهم اداری و تجاری، این منطقه با بیش از ۳ میلیون سفر روزانه پر رفت و آمد ترین منطقه پایتخت به شمار می‌آید و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران افزود: عملیات اجرایی طرح‌های هندسی و آرام‌سازی میدان شوش، خط‌کشی معابر شریانی و بزرگراهی به طول بیش از ۱۶۰ کیلومتر، نصب و مرمت جناغی‌ها و تقاطع‌ها با بیش از ۴۰ عدد استوانه و ۱۲ قطعه کاشن تانک، احداث و مرمت ایستگاه‌های بی. آر. تی، مطالعات شبکه و تغییر جهات، انجام اصلاح هندسی با رویکرد ایمن سازی، از اهم پروژه‌های منطقه ۱۲ در حوزه حمل و نقل است.

افندی زاده با اشاره به وجود ۳ پایانه فیاض بخش، امام خمینی (ره) و ری به عنوان پایانه‌های اصلی مرکزی شهر در این منطقه گفت: از مهمترین پروژه‌هایی که باید در این منطقه اجرا گردد، می‌توان از یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی، ضرورت شناسایی و ساماندهی ترافیکی در نقاط توزیع و جذب سفر و همچنین نظم بخشی منطقه‌ای و شهری با اجرای پروژه پارک حاشیه‌ای با توجه به نیاز مبرم به فضای پارک خودرو موجود در سطح منطقه نام برد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان با تاکید به سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک، به منظور توسعه حمل و نقل پاک در این منطقه، از شهردار منطقه ۱۲ خواست تا گزارشی از مطالعات مکان‌یابی ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی، شناسایی و مکان‌یابی نقاط مناسب ساخت و راه‌اندازی پارکینگ‌های آسانسوری و روتاری، مکان‌یابی مسیرهای قابل توسعه در استفاده از تکنولوژی میکروبیلیتی (دوچرخه و اسکوتر برقی) در معابر و شریان‌های پرتردد تهیه و برای بررسی بیشتر در کمیته‌های کارشناسی به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ارسال کند.

نظر شما