شناسهٔ خبر: 67260268 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکست گروهک تروریستی در مرزهای جنوب شرق کشور

تهران- ایرنا- فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اعضای گروهک تروریستی که به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از منطقه مرزی سراوان را داشتند، با هوشیاری مرزبانان فراجا با ضربه و شکست سنگین مواجه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از مرزبانی کشور، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان دلاور استان سیستان و بلوچستان مستقر در نوار مرزی شهرستان سراوان، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و رصد لحظه ای مرز؛ متوجه تحرک تعدادی از اعضای گروهک تروریستی برای ورود به مرز و انجام اقدامات خرابکارانه در داخل کشور شدند.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی مرزبانی فراجا با آمادگی عملیاتی و رزمی اعضای گروهک تروریستی را قبل از ورود به داخل کشور غافلگیر کردند، افزود: این تیم تروریستی قصد داشت از دو منطقه به صورت همزمان وارد کشور شود که با هوشیاری و آتش سنگین غیورمردان مرزبانی طی دو عملیات جداگانه با شکست مواجه و ضربه سنگین بر پیکره آنان وارد شد.

این مقام ارشد مرزبانی انتظامی ادامه داد: تعداد ۲ نفر از اعضای این گروهک به هلاکت رسیدند و یک نفر از آنان نیز دستگیر شد.

سردار گودرزی با بیان اینکه یک نفر از اعضای دستگیر شده در اعترافات خود عنوان داشته عضو گروهک تروریستی انصار الفرقان بوده است، اظهار کرد: از این گروهک تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره، سلاح و مهمات، تعدادی فتیله انفجاری و چندین دستگاه بی سیم کشف شد.

شکست گروهک تروریستی در مرزهای جنوب شرق

به گزارش ایرنا، شامگاه ۲۵ خرداد نیز مرزبانان سیستان و بلوچستان در منطقه سراوان با گروهک تروریستی در مرزهای جنوب شرق درگیر شدند و ضمن ممانعت از ورود آنها به داخل کشور، مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و سایر ملزومات کشف کردند.

به گفته سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور بر اثر آتش سنگین مرزداران تعدادی از این گروهک تروریستی زخمی و با متواری شدن از ورود آنها به کشور ممانعت شد.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: از این گروهک تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره، یک عدد سیفور، یک فیتله باروتی، ۱۳ عدد چاشنی الکترونیکی، یک عدد مدار الکترونیکی، ۱۵ عدد باطری قلمی، تعداد یک دستگاه دوربین سلاح ام ۱۶، یک تیغه خشاب و ۲۵۱ عدد تیر جنگی کلاشینکف، ۸ عدد تیر کلت، پنج عدد نارنجک جنگی ساخت کشور آمریکا، یک عدد نارنجک ۴۰ تیکه و یک دستگاه ارتباطی بیسیم کشف شد.

نظر شما