شناسهٔ خبر: 67249277 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی در مرز‌های جنوب شرق

فرمانده مرزبانی کشور گفت: در درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهکی تروریستی دو نفر از این گروهک به هلاکت رسیدند، تعدادی زخمی و تعدادی متواری شدند و یک نفر نیز دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی در مرز‌های جنوب شرق

 سردار احمدعلی گودرزی در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری صدا وسیما، افزود: با توجه به حساسیت‌های ایام پیش رو در کشور، اعضای گروهک تروریستی به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از طریق مرز‌های جنوب شرقی کشور را داشتند که با هوشیاری و درایت مرزبانان انتظامی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند. فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به دستگیری یکی از اعضاء این گروهک تروریستی، افزود:این فرد از اتباع خارجی بود که با ارتباط گرفتن در فضای مجازی با یکی از اعضاء داعش قصد داشت در مناسبت‌های مذهبی پیش رو در مرکز کشور عملیات انفجار ترتیب دهد که با هوشمندی نیرو‌های مرزبانی تمام سلاح‌های این گروهک کشف و ضبط گردید. 
سردار گودرزی با بیان اینکه دو نفر از این تروریست‌ها به هلاکت رسیدند گفت: یک نفر از این افراد هم زنده دستگیر شده است. فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: از این گروهک تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره سی۴، یک فیتیله باروتی، ۱۳ عدد چاشنی الکترونیکی، یک عدد مدار الکترونیکی، ۱۵ عدد باطری قلمی، تعداد یک دستگاه دوربین سلاح‌ام ۱۶، یک تیغه خشاب و ۲۵۱ عدد تیر جنگی کلاشینکف، ۸ عدد تیر کلت، ۵ عدد نارنجک جنگی ساخت کشور آمریکا، یک عدد نارنجک ۴۰ تیکه و یک دستگاه ارتباطی بیسیم کشف شد.

نظر شما