شناسهٔ خبر: 67265059 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

عملیات موفق علیه گروهک تروریستی در سراوان

صد آنلاین | فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اعضای گروهک تروریستی که به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از منطقه مرزی سراوان را داشتند با شکست سنگین مواجه شدند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین ،  فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اعضای گروهک تروریستی که به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از منطقه مرزی سراوان را داشتند با شکست سنگین مواجه شدند.

سردار "احمدعلی گودرزی گفت: مرزبانان دلاور استان سیستان و بلوچستان مستقر در نوار مرزی شهرستان سراوان، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و رصد لحظه‌ای مرز؛ متوجه تحرک تعدادی از اعضای گروهک تروریستی برای ورود به مرز و انجام اقدامات خرابکارانه در داخل کشور شدند. وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی مرزبانی فراجا با آمادگی عملیاتی و رزمی اعضای گروهک تروریستی را قبل از ورود به داخل کشور غافلگیر کردند، افزود: این تیم تروریستی قصد داشت از دو منطقه به صورت همزمان وارد کشور شود که با هوشیاری و آتش سنگین غیورمردان مرزبانی طی دو عملیات جداگانه با شکست مواجه و ضربه سنگین بر پیکره آنان وارد شد. این مقام ارشد مرزبانی انتظامی ادامه داد: تعداد ۲ نفر از اعضای این گروهک به هلاکت رسیدند و یک نفر از آنان نیز دستگیر شد. سردار گودرزی با بیان اینکه یک نفر از اعضای دستگیر شده در اعترافات خود عنوان داشته عضو گروهک تروریستی انصار الفرقان بوده است، اظهار کرد: از این گروهک تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره، سلاح و مهمات، تعدادی فیتله انفجاری و چندین دستگاه بیسیم کشف شد.  

 

 

نظر شما