شناسهٔ خبر: 67261950 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک تروریستی در نوار مرزی سراوان

فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری مرزبانان با اعضای گروهک تروریستی موسوم به انصار الفرقان در ۲ نقطه از مرز خبر داد و گفت که در جریان این درگیری ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

صاحب‌خبر -

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزییات این خبر، گفت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان مستقر در نوار مرزی شهرستان سراوان، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و رصد لحظه‌ای مرز؛ متوجه تحرک تعدادی از اعضای گروهک تروریستی برای ورود به مرز و انجام اقدامات خرابکارانه در داخل کشور شدند.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی مرزبانی فراجا با آمادگی عملیاتی و رزمی اعضای گروهک تروریستی را قبل از ورود به داخل کشور غافلگیر کردند، افزود: این تیم تروریستی قصد داشت از دو منطقه به صورت همزمان وارد کشور شود که با هوشیاری و آتش سنگین مرزبانی طی دو عملیات جداگانه با شکست مواجه و ضربه سنگین بر پیکره آنان وارد شد. در جریان این درگیری تعداد دو نفر از اعضای این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند و یک نفر از آنان نیز دستگیر شد.

به گفته فرمانده مرزبانی فراجا یک نفر از اعضای دستگیر شده در اعترافات خود گفته که عضو گروهک تروریستی انصار الفرقان بوده است.

گودرزی افزود:‌ از این گروهک تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره، سلاح و مهمات، تعدادی فیتله انفجاری و چندین دستگاه بیسیم کشف و ضبط شده است.

نظر شما