شناسهٔ خبر: 67290398 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تعصب قبیله، به زشت ترین شکل ممکن

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

آنها که چپ های سابق و ائتلاف بعدی چپ و راست تحت عنوان اصلاح طلبی را در طول این سالها مطالعه کرده اند، می دانند که قبیله گرایی، یک رسم قدیمی در این مجموعه است.

تعجب می کنید که چرا به شکل کاملا قبیله ای، از بد اخلاقی و رفتار زشت محمد فاضلی در تلویزیون جانبداری، و حتی تحسین کردند؟

اینها همان سیاست زندگانی هستند که وقتی شهردار شأن با شلیک پنج گلوله همسرش را کشت، گفتند: کشت که کشت، دیه اش رو میده! بعد هم به سادگی آب خوردن، انواع تهمت های ناروا و زشت را به همسر بی پشت و پناه وی زدند، چون قبیله و کس و کار نداشت.

همان ها که ۱۴ هزار میلیارد تومان فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان را «معوقات بانکی» خواندند و دستگاه قضایی را به خاطر پیگیری برای بازگرداندن پول معلمان، فرهنگیان ملامت کردند!

همان قبیله ای که رئیس دولت شأن، پنهانی به رئیس قوه قضائیه پیغام و هشدار داد که اگر سراغ مفاسد اقتصادی و زد و بندهای برادر و دستیار ارشدم بروید، جنگ می شود!

جماعتی که تحریم ها را دو برابر، و تورم را ۶۰ درصد کردند وبا این وجود، گفتند که دولت برجام، خیلی دستاورد اقتصادی داشت!

فروش نفت را به زیر ۳۰۰ هزار بشکه رساندند، اما به جای ملامت آمریکای کلاهبردار و عهد شکن، مجلس را ملامت کردند که چرا قانون اقدام متقابل را برای بازدارندگی تصویب کرده است.

بعدش هم که همت دولت رئیسی را در پنج برابر کردن فروش نفت و دور زدن تحریم‌ها دیدند، با وقاحت گفتند هنر و همت دولت خودمان نبود، تصمیم دولت بایدن برای شل کردن پیچ تحریم ها بود!

نظر شما