شناسهٔ خبر: 67260416 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نوری قزلجه: اغلب نامزدها از سوالات اصلی مناظره فاصله گرفتند

عضو فراکسیون مستقلین مجلس در ادامه ابراز داشت: وقتی وارد بحث سوالات می‌شویم معمولا اغلب نامزدها از سوالات اصلی فاصله گرفتند و کلا فضا در بحث بود تقریبا همه در این زمینه در شرایط تساوی بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، غلامرضا نوری قزلجه، نماینده مردم بستان‌آباد: عضو هیات موسس فراکسیون مستقلین گفت: یک نکته‌ای که خیلی تلاش می‌کردند جا بیندازند بحث اینکه «می‌توانیم» یا «نمی‌توانیم» بود، در کشور همه ما معتقدیم که «می‌توانیم» اما این دوستان مقصودشان از «می‌توانیم» ادامه وضع موجود بود، به دنبال جا انداختن این مساله بودند و می‌خواستند آقای پزشکیان را متهم که معتقد است «نمی‌توانیم» و ایشان هم میگفت که با این شیوه کنونی نمی‌توانیم.

در ادامه گفتگو غلامرضا نوری قزلجه با ایلنا را می‌خوانید:

** غلامرضا نوری قزلجه در رابطه با نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری و ارزیابی حضور از کاندیداها در این مناظره، گفت: از صداوسیما تشکر می‌کنم که به نظرم خوب برنامه‌ریزی کرده بودند خصوصاً دکور و چیدمانی که طراحی شده بود نوعاً فضا را می‌برد به سمتی که یک مقدار آرامش در جلسه باشد و تا حدودی اخلاق رعایت شود و جلسه آرام باشد که اگرچه مقداری هم باعث خشک شدن جلسه می‌شد.

** عضو فراکسیون مستقلین مجلس در ادامه ابراز داشت: وقتی وارد بحث سوالات می‌شویم معمولا اغلب نامزدها از سوالات اصلی فاصله گرفتند و کلا فضا در بحث بود تقریبا همه در این زمینه در شرایط تساوی بودند. منتها آقای قاضی‌زاده در برخی نوبت‌ها تلاش کرد و بیشتر خواست سایرین را نصیحت کند که چندان جذابیت ایجاد نکرد یا اینکه نقدهایی را نسبت به شرایط موجود در حوزه اقتصادی مطرح می‌کردند که اتفاقا بیشتر در سه سال اخیر دامن‌گیر کشور بود ولی در عین حال قبول مسئولیت نمی‌کردند اما جایی که فراموش می‌کردند به آن‌ها اشاره می کردند.

وی افزود: آقای پزشکیان تسلط خوبی به مطالب داشتند، یعنی به مواردی که مطرح می‌کردند تسلط داشتند و این برعکس آقای زاکانی بود که از نظر ذهنی خیلی مسلط نبودند که این نشان می‌داد خیلی عمیق نیستند در این موضوع و از صحبت‌ها بوی کناره‌گیری زودهنگام به مشام می‌رسید.

** نوری همچنین عنوان کرد: از سوی دیگر مسائلی که آقای جلیلی مطرح می‌کردند غالباً تاکید بر استفاده از فرصت‌ها داشتند، این درحالی است که اتفاقا در سابقه ایشان بیشتر سوزاندن فرصت‌ها مشاهده می‌شود. همچنین ایشان یک اشاره‌اش به دستاوردهای توافقات طولانی‌مدت بود ولی باز نکردند که منظورشان کدام توافقات است که برای کشور مفید و موثر هستند.

** نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس خاطرنشان کرد: در بحث واگذاری ها علیرغم اینکه به ظاهر می‌خواستند بگویند ما موافق واگذاری هستیم اما در فهوای صحبت‌ها کاملا مشخص بود مانند آقای جلیلی که نشان می‌داد اتفاقا مخالف واگذاری ها هستند و خیلی تمایلی به اینکه بخش خصوصی عملا و واقعا بیاید پای کار نداشتند و مجموعه‌ایی که آقای قاضی زاده فعالیت می‌کنند خیلی از بخش های پرتراکم فعالیت اقتصادی غیربخش خصوصی همان‌جاست.

وی تصریح کرد: در مجموع من احساس کردم که تقریبا اغلب‌شان در حمایت از وضع موجود صحبت کردند شاید یک مقدار آقای پورمحمدی متفاوت بود اما تنها آقای پزشکیان بود که متفاوت از وضع موجود صحبت می‌کرد.

** عضو فراکسیون مستقلین مجلس همچین عنوان کرد: یک نکته‌ای که خیلی تلاش می‌کردند جا بیندازند بحث اینکه «می‌توانیم» یا «نمی‌توانیم» بود، در کشور همه ما معتقدیم که «می‌توانیم» اما این دوستان مقصودشان از «می‌توانیم» ادامه وضع موجود بود، به دنبال جا انداختن این مساله بودند و می‌خواستند آقای پزشکیان را متهم به این کنند که معتقد است «نمی‌توانیم» و ایشان هم می‌گفت که با این شیوه کنونی نمی‌توانیم.

نظر شما