شناسهٔ خبر: 67259648 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شگفتی و وحشت صهیونیست‌ها از اشراف اطلاعاتی حزب الله لبنان

انتشار ویدئو پهپاد شناسایی حزب الله از دومین شهر بزرگ فلسطین اشغالی و تصویر برداری دقیق و بدون مزاحمت این پهپاد از مراکز حساس شهر و بندر حیفا باعث شگفتی و وحشت صهیونیست‌ها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از بیروت؛ انتشار ویدئو پهپاد شناسایی حزب الله از دومین شهر بزرگ فلسطین اشغالی و تصویر برداری دقیق و بدون مزاحمت این پهپاد از مراکز حساس شهر و بندر حیفا باعث شگفتی و وحشت صهیونیست‌ها شد.
حزب الله لبنان ویدئویی از عملیات پهپاد شناسایی اش بر فراز شهر بندری حیفا در عمق ۴۵ کیلومتری شمال سرزمین‌های اشغالی منتشر کرد که در این ویدئو مراکز حساس نظامی از جمله فرودگاه و ناو‌های جنگی رژیم صهیونیستی به شکل واضح مشخص است رسانه‌های رژیم صهیونیستی انتشار این تصاویر را شکستی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی و نشان دهنده اشراف کامل حزب الله بر شمال سرزمین‌های اشغالی و حتی سایر مناطق می‌دانند.

خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی با کنایه به ارتش رژیم صهیونیستی گفت معلوم می‌شود به صدا در آمدن آژیر خطر در هفته‌های گذشته در شهر حیفا که ارتش ادعا می‌کرد خطای انسانی است، به خاطر حضور این پهپاد‌ها بوده است و این پهپاد‌ها هر روز بالای سر ما هستند.
همچنین توپخانه نظامیان صهیونیست به ۵ منطقه از جمله عدیسه و شبعا در جنوب لبنان حمله کردند پهپاد‌های متجاوز رژیم صهیونیستی هم در دو حمله جداگانه، خودرو و موتور سیکلتی را در بِرغِلیه منطقه‌ای بین شهر صیدا و صور در جنوب لبنان نوار ساحلی هدف قرار دادند در جریان این حملات دو نفر به شهادت رسیدند.
حزب الله در پاسخ به این حملات هفت عملیات انجام داد که هدف قرار دادن تانک مرکاوا نظامیان صهیونیست در پایگاه حدب یارین و یگان توپخانه گردان ۴۱۱ از تیپ ۲۸۸ ارتش رژیم صهیونیستی در نافه زیو با پهپاد‌های انتحاری از جمله آنها بود.

<div id="video-display-embed-code_11230388"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263221/11230388?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما