شناسهٔ خبر: 67252931 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

قدرت نمایی پهپاد «هدهد» مقاومت بر فراز اراضی اشغالی+فیلم - اکونیو

اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان با انتشار ویدیویی، از تصویربرداری پهپاد شناسایی خود از عمق سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ضربات اطلاعاتی حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

دفتر رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان به تازگی تصاویر دریافتی از پهپاد شناسایی هدهد را منتشر کرده است که نشان می‌دهد تأسیسات موشکی، اماکن تسلیحاتی، سکوهای گنبد آهنین، بنادر و ناوچه‌های ارتش رژیم صهیونیستی از نقطه صفر مرزی در شمال اراضی اشغالی تا منطقه حیفا تحت رصد و شناسایی مقاومت لبنان قرار دارد.

در این ویدئوی ۱۰ دقیقه‌ای، حزب‌الله لبنان با وضوح کامل تصاویر گرفته‌شده از سوی پهپاد شناسایی «هدهد» مقاومت اسلامی لبنان را منتشر کرده است.

بندر اشغالی حساس و راهبردی «حیفا» و شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تأسیسات مهم واقع در این منطقه اشغالی و اطراف آن در ویدئو حزب‌الله لبنان به نمایش گذاشته شده است.

گرفتن این تصاویر از سوی پهپاد شناسایی حزب‌الله لبنان بدون ایجاد هرگونه مزاحمتی از سوی سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی شکست سنگینی برای این رژیم به شمار می‌آید.

نکته جالب توجه آن است که در ابتدای این ویدئو عبارت «قسمت اول» نمایش داده می‌شود؛ موضوعی که حاکی از آن است که حزب‌الله لبنان تصاویر هوایی متعدد دیگری از سرزمین‌های اشغالی و نقاط حساس آن در اختیار دارد.

شوک سنگین به صهیونیستها

انتشار تصاویر گرفته‌شده از سوی پهپاد «هدهد» مقاومت اسلامی، توسط حزب‌الله لبنان واکنش رسانه‌های رژیم صهیونیستی را در پی داشت.

این رسانه‌ها اعلام کردند: چه شده است؟ حزب‌الله بدون دیدن هرگونه مزاحمتی، از بندر حیفا تصویربرداری هوایی کرده است. حزب‌الله با تصویربرداری توسط پهپادهای ارسالی به «اسرائیل» بندر حیفا را تهدید کرده است. حزب‌الله تصاویر هوایی اماکن اقتصادی و نظامی مهم بندر حیفا را منتشر کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بیان کردند: این تصاویرِ به ثبت‌رسیده جدید، نگران‌کننده‌ترین سند انتشاریافته از آغاز جنگ است و می‌توان در آن حیفا را مشاهده کرد. حزب‌الله تصاویر هوایی کشتی‌های موشک‌انداز «ساعر ۴ و ۵» نیروی دریایی و اماکن حساس دیگر را منتشر کرده است.

همچنین این رسانه‌ها ضمن اشاره به بازگشت سالم پهپاد حزب‌الله لبنان به خاک این کشور، همزمانی انتشار این ویدیو با سفر «آموس هوکشتاین» میانجی‌گر آمریکایی به منطقه را تصادفی ندانستند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: حزب‌الله به تهدیدها به این صورت واکنش نشان داده که اگر «اسرائیل» گامی را علیه لبنان بردارد، اهداف در دسترس حزب‌الله کوچک و کم‌ارزش نخواهند بود.

این رسانه‌ها اذعان کردند: قدرتی که حزب‌الله به نمایش می‌گذارد شگفتی فرماندهان ارتش و مقامات امنیتی «اسرائیل» را در پی داشته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به محتوای این ویدیو اعلام کردند: حزب‌الله تصاویر ثبت‌شده غیرعادی‌ای را از عمق «اسرائیل» منتشر کرد و اهدافی اسرائیلی را حتی در بندر حیفا و پایگاه نیروی دریایی به نمایش گذاشت. ویدیوی حزب‌الله مناطق خلیج حیفا، برخی جزایر کریوت و مواضع حساس ارتش را به تصویر می‌کشد.

همچنین این رسانه‌ها به تصویربرداری از سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی و مواضع راهبردی حساس در خلیج اشغالی حیفا اشاره کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ویدیوی منتشرشده از سوی حزب‌الله لبنان را باعث آزار صهیونیست‌ها دانستند و از ممنوعیت انتشار این ویدیو در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

برخی از این رسانه‌ها نیز ضمن اذعان به قدرت اطلاعاتی حزب‌الله لبنان، اعلام کردند: در ۲ روزی که حزب‌الله اجازه داد ما بخوابیم، روی تصویربرداری از تمامی اماکن راهبردی منطقه حیفا تمرکز داشته است.

گفتنی است کمی پیش‌تر دفتر رسانه‌ای حزب‌الله لبنان تصاویر دریافتی از پهپاد شناسایی «هدهد» را منتشر کرد که نشان می‌دهد تاسیسات موشکی، اماکن تسلیحاتی، سکوهای گنبد آهنین، بنادر و ناوچه‌های ارتش رژیم صهیونیستی از نقطه صفر مرزی در شمال اراضی اشغالی تا منطقه «حیفا» تحت رصد و شناسایی مقاومت اسلامی لبنان قرار دارد.

نظر شما