شناسهٔ خبر: 67259188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سعید جلیلی شنبه به اصفهان می‌آید

اصفهان-مسئول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در اصفهان گفت: سعید جلیلی روز شنبه به اصفهان سفر می‌کند و در میدان امام (ره) با آحاد مردم دیدار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مرادی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام تلاش ما برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالاست که برای امنیت و جایگاه کشور، حائز اهمیت است و پایه‌های قدرت ایران را در جهان مستحکم می‌کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل اصفهان حوزه آب، فرونشست و آلودگی هوا است و آقای جلیلی در این سال‌ها برای این مشکلات برنامه‌هایی تدوین کرده و مورد توجه داشته است.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در اصفهان یادآور شد: برطرف شدن بخش عمده‌ای از مشکل آب استان در دولت سیزدهم آغاز شد که در حال حاضر وضعیت مناسبی است و آگاهی کامل نسبت به این موضوع دارد.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با سایر انتخابات برگزار شده در ادوار گذشته متفاوت است، چون در وضعیت اضطراری انجام شده و زمان کمی برای برنامه‌ریزی داشت و فشار روی دست‌اندرکاران انتخابات را افزایش داد.

مرادی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته حداقل یک سال برنامه‌ریزی می‌شد ولی این فرصت در این دوره نبوده است، گفت: برای حق مردم ارزش قائلیم، مجموعه تبلیغاتی که صورت می‌گیرد و اعتماد مردم را به همراه دارد، مسؤولیت حق‌الناسی آن بر گردن ماست و تلاش می‌کنیم مدیون مردم نباشیم.

وی تصریح کرد: اولین اقدامی که پس از شهادت شهید جمهور آغاز شد، برگزاری جلسات متعدد با افرادی است که در خصوص این امر برنامه‌ریزی کردند تا بتوانیم رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنیم.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی جلیلی در اصفهان گفت: علاوه بر معیارهای انتخاباتی، در نظر داریم کسی را به عنوان نامزد انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه دولت عزیز شهید رئیسی باشد.

وی از سفر رئیسی به اصفهان خبر داد و گفت: سازماندهی و تعیین اعضای شورای مدیریت استان مجموعه ستاد مرکزی را در بر می‌گیرد، کمیته‌هایی مشخص کرده بودیم که در فرصت محدودی انجام شد.

نظر شما