شناسهٔ خبر: 67276066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت وگو با مهر عنوان شد؛

مهمانی غدیر کیلومتری آمل سومین جشن باشکوه در کشور

آمل- مسوول ستادی مردمی مهمانی غدیر در آمل گفت: جشن مهمانی غدیر شهرستان سومین جشن باشکوه در کشور بوده است.

صاحب‌خبر -

حسین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه عید غدیر به معنای دقیق جهاد تبیینی است که پیامبر خدا حضرت محمد (ص) انجام دادند و هر عید غدیری که برگزار می‌شود همان راه و رسم پیامبر و جهاد تبیین علوی برای شناخت راه صحیح و اسلام ناب محمدی (ص) است، گفت: همه مؤمنان در این روز متنعم به عنایت خداوند هستند.

وی با بیان این که برای مهمونی غدیر از پنج ماه قبل ما با ۱۱۰ موکب برنامه ریزی صورت پذیرفت، گفت: دوشنبه و سه شنبه چهارم و پنجم تیرماه از ساعت ۵ غروب تا ۱۱ شب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چهره‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی و… در این مهمانی حضور دارند، اظهار کرد: خانم کلر ژوبرت که مسلمان شده در این مراسم حضور دارد.

اسدی با بیان اینکه کاروان فرهنگی را برنامه ریزی کردیم، ادامه داد: با استفاده از تعدادی شتر و اسب کنار جایگاه مذهبی که در جایگاه تبری است و ساختن یک برکه و نخل و تپه مصنوعی روایتگری غدیر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه ورزشی و سرگرمی هم داریم تا ایجاد همبستگی بین همه مردم شود، گفت: سال قبل جشن ما سومین جشن برتر کشور با حضور ۲۵۰ هزار نفر در کشور شد، امسال هم امیدواریم این اتفاق رقم بخورد.

نظر شما