شناسهٔ خبر: 67276090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد مرکزی علیرضا زاکانی در بوشهر افتتاح شد

بوشهر-ایرنا- ستاد مرکزی علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور شماری از هواداران در چهار راه ملاصدرا شهر بوشهر افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

رئیس ستاد مرکزی علیرضا زاکانی در استان بوشهرشامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: به دنبال افتتاح این ستاد، ستادهای شهرستانی زاکانی نیز بزودی یکی پس از دیگری فعال می‌شوند.

محمد حیاتی افزود: احکام فعالان ستادهای زاکانی در استان بوشهر ابلاغ شده و براساس برنامه ترسیم شده بزودی فعالیت کمیته های مختلف اجرایی هم آغاز شده است.

وی ادامه داد: سخنرانی لطف الله فروزنده معاون زاکانی در شهرداری تهران یک از برنامه های شاخص ستاد انتخاباتی این نامزد در استان بوشهر است که جزییات آن بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد مرکزی علیرضا زاکانی در استان بوشهر تصریح کرد: راه اندازی پویش " من حامی مبارزه با فسادم" از طریق هشتگ، کلیپ و عکس نوشته و سخنرانی های شبانه با حضور چهره های برجسته استان از دیگر برنامه های محوری ستادهای انتخاباتی زاکانی در این استان محسوب می شود.

حیاتی ادامه داد:زاکانی در دوران خدمت خود از پیشتازان مبارزه با فساد بوده و بر همین اساس کلیدواژه اصلی فعالیت‌های تبلیغاتی ستادهای این نامزد مبارزه با فساد و رانت است.

بیشتر بدانید

مسئولان ستاد انتخاباتی زاکانی در استان بوشهر منصوب شدند

فضای تبلیغات انتخاباتی در استان بوشهر پرنشاط است

وی اظهار کرد: برخورداری از سابقه اجرایی بسیار پاک، درخشان و مبتکرانه زاکانی در مقایسه با سایر نامزدهای انتخاباتی، سابقه طولانی در مبارزه با رانت و فساد، اعتماد ویژه به نیروهای جوان و کارآمد، پاک دستی، دوره درخشان بسیج دانشجویی از جمله ویژگی های بارز زاکانی است.

حیاتی افزود: این نامزد پس از برگزاری مرحله نخست مناظرات نیز شور و حال خاصی در بین هواداران خود ایجاد و همچنین به شمار حامیان خود افزوده است.

وی تاکید کرد: امید است حامیان زاکانی در استان همچنان با دوری از هر گونه حاشیه و تنش با تمام قوا به فعالیت های انتخاباتی خود در بین قشرهای مختلف جامعه ادامه دهند.

نظر شما