شناسهٔ خبر: 67258890 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پیش بینی انبوه سازان از قیمت مسکن تا پایان شهریور

عضو کانون سراسری انبوه سازان مسکن، گفت: به نظر می‌رسد که شرایط بازار مسکن روز به روز یک مقدار از حالت سخت فروردین‌ماه در حوزه خرید و فروش خارج می‌شود.

صاحب‌خبر -

 فرشید پورحاجت، اظهار داشت: من اعتقاد دارم افزایش قیمت در حوزه مسکن کماکان دور از ذهن نیست و به نظر می‌رسد تورم کماکان بازیگر حوزه صنعت ساختمان کشور خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، وی با پیش‌بینی وضعیت بازار مسکن در سه ماهه دوم سال، گفت: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، در خردادماه یک مقداری تحرکات در بازار مسکن بیشتر شد و به نوعی می‌توان گفت تعداد معاملات براساس آنچه که به نظر می‌آید و رصد می‌شود، دارد شکل و شمایل بهتری را به خود می‌گیرد.

وی می‌افزاید: این در حالی است که ما یک فروردین تاریخی در حوزه مسکن داشتیم و آنچه که در بازار مسکن رخ داده، من فکر می‌کنم هیچ‌وقت چنین شرایطی را در سال‌های گذشته رصد نکردیم.

عضو کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن، تصریح می‌کند: به نظر می‌رسد که شرایط بازار مسکن روز به روز یک مقدار از حالت سخت فروردین‌ماه در حوزه خرید و فروش خارج می‌شود.

پورحاجت با اشاره به وضعیت تولید مسکن، می‌گوید: در این حوزه اتفاق آن‌چنانی رخ نداده و کمااین‌که خیلی از سازندگان مسکن دیگر انگیزه سرمایه‌گذاری را در حوزه تولید مسکن از دست داده‌اند.

عضو کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن در ادامه درباره قیمت مسکن در نیمه دوم سال متذکر می‌شود: من قبلا گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم که تورم در حوزه مسکن همچنان وجود دارد.

نظر شما