شناسهٔ خبر: 67258358 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بُهت محافل نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی از شاهکار پهپادی حزب‌الله

تهران- ایرنا- ویدئوی پخش شده از سوی مقاومت اسلامی لبنان درباره پرواز پهپاد شناسایی حزب الله بر فراز اراضی اشغالی به شدت صهیونیست ها را دچار بهت و وحشت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، العهد لبنان در مطلبی با عنوان «ویدئوی هدهد امنیت رژیم صهیونیستی را لرزاند؛ پیام تهدید رسیده است»، به واکنش رسانه های این رژیم به ویدئوی منتشر شده حزب الله درباره پهپاد شناسایی هدهد پرداخت.

بر اساس این گزارش، رسانه های صهیونیستی ویدئوی پخش شده درباره پهپاد هدهد را بسیار خطرناک قلمداد کرده و به تصویر منتشر شده این پهپاد از مراکز نظامی مهم در شمال فلسطین اشغالی اشاره کردند.

این منابع صهیونیستی این ویدئو را به مثابه پیامی از سوی حزب الله برای پاسخ به تهدیدات دانستند که اگر تل آویو اقدامی علیه لبنان انجام دهد، بانک اهداف علیه اسرائیل کوچک نخواهد بود.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که توان حزب الله ارتش و سرویس امنیتی این رژیم را به بهت فرو برده است.

این منابع ضمن ابراز ناخرسندی از پرواز بدون مزاحمت پهپاد هدهد بر فراز بندر حیفا اعلام کردند که حزب الله با پخش این ویدئو، پیام تهدید برای این بندر ارسال کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی انتشار این ویدئو و تصاویر را بسیار نگران کننده توصیف و اعلام کردند: حزب الله ویدئوی کشته شدگان یا زخمی ها را منتشر نکرد، بلکه توان اطلاعاتی خود را به رخ کشید.

این منابع صهیونیستی درباره زمان انتشار این ویدئو نیز اضافه کردند: زمان پخش این ویدئو تصادفی نیست، بلکه همزمان با سفر «عاموس هوکشتاین» فرستاده ویژه آمریکا به لبنان و اسرائیل است.

بر اساس این گزارش، حزب الله تهدیدهای اسرائیل علیه لبنان را از زبان فرستاده آمریکایی شنید و تصمیم گرفت که با انتشار ویدئویی به آن پاسخ دهد و بگوید که در صورتی که اسرائیل اقدامی علیه حزب الله انجام دهد، بانک اهداف اسرائیلی آماده و بزرگ است.

این در حالی است که «یوسی ملمان» تحلیلگر صهیونیست گفت: طراحان راهبردی حزب الله طی ۱۸ سال گذشته یعنی از زمان جنگ سال ۲۰۰۶ موفق به جمع آوری اطلاعات از اراضی ما شده اند که این دستاوردی اعجاب انگیز است.

به گزارش ایرنا، منابع رسانه‌ای روز سه شنبه از ورود یک فروند پهپاد حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی و تصویربرداری موفقیت آمیز آن از مواضع حساس در بندر «حیفا» خبر دادند.

ویدیوی منتشر شده توسط حزب‌الله لبنان نیز نشان می‌داد که یک پهپاد آن وارد شمال فلسطین اشغالی شده و از مواضع حساس تصویربرداری می‌کند.

بر پایه این گزارش، این پهپاد پس از ثبت موفقیت‌آمیز تصاویر مهم به خاک لبنان بازگشته و این تصاویر را در اختیار رزمندگان مقاومت قرار داده است.

نظر شما