شناسهٔ خبر: 67257830 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴:

جدول حذفی یورو ۲۰۲۴ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم نهایی (به‌روزرسانی ۳۰ خرداد)

تیم‌های ملی فوتبال ترکیه و پرتغال طبق امتیاز و تفاضل‌ گلشان در پایان هفته اول مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۴ اروپا، در جایگاه اول و دوم گروه ششم قرار گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز پنجم و پایانی هفته اول بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال ۲۰۲۴ اروپا شب گذشته _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ با انجام دو بازی در گروه ششم (F) پیگیری شد و تیم‌های ملی فوتبال ترکیه و پرتغال با نتایج سه بر یک و دو بر یک مقابل گرجستان و جمهوری‌چک به پیروزی رسیدند.

جدول حذفی یورو ۲۰۲۴ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم نهایی (به‌روزرسانی ۲۹ خرداد)

گروه ششم (F): حریفان احتمالی مرحله حذفی

تیم ملی فوتبال ترکیه در گروه ششم رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ شب گذشته به مصاف گرجستان رفت و با نتیجه در یکی از بازی‌های دیدنی جام برنده شد. تیم ملی فوتبال ترکیه در این بازی توسط مَرت مولدور، آردا گولر و محمد کرم آکتورکوغلو به گل رسید و تنها گل گرجستان را هم گئورگ میکائوتادزه به ثمر رساند.

جدول حذفی یورو ۲۰۲۴ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم نهایی (به‌روزرسانی ۲۹ خرداد)

در چارچوب آخرین مسابقه از اولین بازی مرحله گروهی در گروه ششم، تیم ملی فوتبال پرتغال به مصاف جمهوری چک رفت که این مسابقه با برتری دو بر یک پرتغال در لحظات پایانی به اتمام رسید. گل اول چک توسط پروود به ثمر رسید و گل اول پرتغال نیز با اشتباه دروازه‌بان و گل به خودی هراناک، مدافع این تیم به ثمر رسید.

جدول حذفی یورو ۲۰۲۴ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم نهایی (به‌روزرسانی ۲۹ خرداد)

با یک نگاه اجمالی به جدول حذفی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال اروپا، می‌توان تا حدودی تکلیف دو یا سه تیم برتر گروه ششم را فهمید که تیم اول این گروه باید یکم ژوئیه با یکی از سه تیم سوم برتر از گروه‌های اول، دوم یا سوم بازی کند و اگر فرض کنیم که ترکیه با توجه به تفاضل گل بهتری که تا این لحظه دارد صدرنشین می‌شود، باید با دانمارک دیدار کند.

همچنین تیم ملی فوتبال پرتغال که احتمال صدرنشینی‌اش در گروه ششم در هفته‌های آتی مرحله گروهی بالاست تا این لحظه به‌عنوان تیم دوم گروه ششم باید با تیم اول گروه چهارم که تا پایان هفته اول مسابقات هلند است صف‌آرایی کند و به‌طور قطع یک جدال سخت برای این دو تیم پیش‌رو خواهد بود.

نظر شما