شناسهٔ خبر: 67275603 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انگیزه‌های کاپیتان مس مانع اصلی قهرمانی سپاهان!

جلال‌الدین علی‌محمدی فصل فوق‌العاده خود را با جام می‌تواند رویایی‌تر کند!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جلال‌الدین علی‌محمدی بازیکن سابق سپاهان و کاپیتان حال حاضر مس رفسنجان یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را سپری کرده است و در پست هافبک‌ دفاعی آمار خوبی در تیم مس رفسنجان ثبت کرده است.

این بازیکن باتجربه در دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم سابق خود گلزنی کرده است و از لحاظ روحی روانی در مطلوب‌ترین شرایط و اعتماد به نفس بالایی قرار دارد و می‌تواند در تک مسابقه فینال هم نقش ویژه‌ای ایفا کند.

علی محمدی در بازی رفت لیگ برتر و در حالی که سپاهان به پیروزی پرگلی رسیده بود در دقایق پایانی مسابقه از روی نقطه پنالتی تک گل مس رفسنجان را به ثمر رساند تا طعم گلزنی مقابل تیم سابق را تجربه کند.

ویدئو: 318948

او در بازی برگشت هم عملکرد خوبی داشت و با حضور ناگهانی در محوطه جریمه و ضربه سر خوبی که به سمت دروازه نیازمند زد دروازه سپاهان را باز کرد، اینکه علی محمدی در آن نقطه از زمین چه‌کار می‌کرد نشان از انگیزه‌های بالای این بازیکن مقابل تیم سابقش را دارد.

ویدئو: 332456

علی‌محمدی باتوجه به اینکه بازوبند کاپیتانی را روی بازو می‌بندد و با توجه به اینکه مقابل تیم سابق خود به میدان می‌رود سرشار از انگیزه خواهد بود و در دو بازی قبل نشان داده که راه گلزنی به سپاهان را بلد است و یکی از بازیکنان کلیدی فینال مسابقات خواهد بود.

2045465

نظر شما