شناسهٔ خبر: 67275691 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

سرمربی سابق اینتر و ناپولی جانشین اوسمار می‌شود/ والتر ماتزاری روی نیمکت پرسپولیس!

والتر ماتزاری سابقه هدایت تیم های بزرگی چون اینتر و ناپولی را در کارنامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که چهارشنبه با خبری ناراحت کننده برای هواداران پرسپولیس سپری شد و علیرضا بیرانوند قرارداد خود را فسخ کرد، دقایقی پیش خبری که می تواند باعث خوشحالی و امیدواری هواداران این تیم شود، منتشر شد.

پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر با اوسمار ویرا، این مربی برزیلی تصمیم گرفت به همکاری با باشگاه پرسپولیس ادامه ندهد و برای همین چند روزی است پروسه انتخاب سرمربی جدید آغاز شده است.

در این شرایط و طبق روال معمول، نام چند گزینه رسانه ای شد که در میان آنها نام فنت شیپ هلندی بیشتر از سایر گزینه ها مطرح بود. از سویی برخی منابع نام والتر ماتزاری، سرمربی مشهور ایتالیایی را هم به عنوان یکی از گزینه ها مطرح کردند اما این موضوع توسط مدیران باشگاه تکذیب شد.

حالا جیانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار معروف ایتالیایی مدعی شده که والتر ماتزاری فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس می نشیند. این خبرنگار مطرح حوزه نقل و انتقالات دقایقی پیش در اکانت رسمی خود نوشت که والتر ماتزاری به ایران می رود و او سرمربی جدید پرسپولیس خواهد بود.

ماتزاری 62 ساله که به تازگی از ناپولی جدا شده، سابقه هدایت تیم هایی چون اینتر، سامپدوریا، واتفورد، تورینو، کالیاری و لیورنو را در کارنامه دارد.

نظر شما