شناسهٔ خبر: 67256407 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

کاپیتان پیشین استقلال به طور غیرمستقیم نسبت به شایعات فضای مجازی نسبت به خود واکنش نشان داد.

عکس| هشدار مهدی رحمتی به مخاطب خاص

عکس| هشدار مهدی رحمتی به مخاطب خاص

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ سید مهدی رحمتی که دوران درخشانی در استقلال به‌عنوان دروازه‌بان داشته و سال‌های پرافتخاری در جمع آبی پوشان سپری کرده، امروز شایعه عجیبی را متوجه خود دید که خیلی سریع نسبت به آن واکنش نشان داد.

به نقل از ورزش سه با وجود اینکه مهدی رحمتی طی سالیان اخیر هدایت شهرخودرو مشهد، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران را برعهده داشته و همراه با دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا سرمربیگری کرده، امروز شایعه شد قرار است به‌عنوان دستیار اول به کادر فنی استقلال با حضور یک سرمربی خارجی اضافه شود که واکنش او را به دنبال داشت.

رحمتی که در اواسط فصل اخیر لیگ برتر تصمیم به استعفاء از هدایت نساجی مازندران گرفت و پس از آن مصاحبه‌ای انجام نداده و در فضای مجازی نیز فعالیت زیادی انجام نداده بود، حالا نسبت به شایعه حضور در کادر فنی استقلال به‌عنوان کمک مربی واکنش داشته و به یک مخاطب خاص هشدار داده است.

سید مهدی رحمتی در استوری اینستاگرامی خود که آن را به نوعی تخریب خود دانسته، نوشته است: «به یه سریا هم باید گفت: شما اون زمانی که صرف خرابکاری و تخریب دیگری میکنی، صرف رشد شخصیت و موقعیت خودت کن، کمتر دلیل برای حسادت پیدا میکنی.»

2045070

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما