شناسهٔ خبر: 67253529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در مشهد آغاز به کار کرد

مشهد-ایرنا-بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، تاسیسات و صنایع سرمایشی و گرمایشی عصر سه شنبه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به‌ خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه از ۲۹ خرداد تا اول تیرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا است.
رضا صفری درخصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، تاسیسات، صنایع سرمایشی وگرمایشی افزود: مصالح ساختمانی، تاسیسات و صنایع سرمایشی و گرمایشی، درب و پنجره، کاشی و سرامیک، یراق آلات و شیرآلات بهداشتی از زمینه‌های فعالیت این نمایشگاه است.
وی اهداف این نمایشگاه را شناساندن ظرفیت‌های داخلی و خارجی در این حوزه اعلام کرد و افزود: ایجاداشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و توسعه صادرات حوزه صنعت ساختمان از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
صفری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در محیطی به وسعت ۱۲هزار و۵۰۰ مترمربع و در سالن‌های فردوسی، عطار، مفاخر و فضای باز برای استقرار شرکت‌های حاضر پیش بینی شده تا محصولات، کالاهای تولیدی و به روز خود را در معرض دید عموم بگذارند.
سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد تعداد کل مشارکت کنندگان در این نمایشگاه را ۱۶۰ شرکت اعلام کرد و گفت: تعداد مشارکت داخل استان خراسان رضوی ۶۸ شرکت و همچنین تعداد مشارکت خارج از استان خراسان رضوی ۹۲ شرکت از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، فارس، همدان، آذربایجان شرقی، مازندران، گلستان، هرمزگان، خوزستان و قم است.
به گزارش ایرنا مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی و تعدادی از مسوولان استانی در آیین افتتاح این نمایشگاه حضور داشتند.

این نمایشگاه از ۲۹ خرداد ماه برپا شد و تا اول تیرماه ادامه دارد؛ علاقه مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بازدید به عمل آورند.

نظر شما