شناسهٔ خبر: 67253031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز به کار بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، تاسیسات و صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد

ندا آل سید طیب / زهرا اسماعیلی

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، تاسیسات (معماری، عمران) و صنایع سرمایشی و گرمایشی (نیمه اول) خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا صفری اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۹ خردادماه تا اول تیرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهد داشت.

صفری درباره زمینه فعالیت مشارکت کنندگان بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، تاسیسات، صنایع سرمایشی و گرمایشی (نیمه اول) بیان کرد: مصالح ساختمانی، تاسیسات و صنایع سرمایشی و گرمایشی، درب و پنجره، کاشی و سرامیک، یراق آلات، شیرآلات بهداشتی و ... از زمینه‌های فعالیت این نمایشگاه است.

 وی اهداف این نمایشگاه را شناساندن پتانسیل‌های داخلی و خارجی در این حوزه اعلام کرد و افزود: ایجاد اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، توسعه صادرات حوزه صنعت ساختمان از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

صفری خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و در سالن‌های فردوسی، عطار، مفاخر و فضای باز برای استقرار شرکت‌های حاضر پیش‌بینی شده تا محصولات، کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند .

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه گفت: تعداد کل مشارکت‌کنندگان ۱۶۰ شرکت است که از این تعداد، ۶۸ شرکت مشارکت‌کننده از داخل استان و ۹۲ مشارکت‌کننده از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، فارس، همدان، آذربایجان شرقی، مازندران، گلستان، هرمزگان، خوزستان و  قم هستند.

 این نمایشگاه از ۲۹ خرداد ماه آغاز شده است و تا اول تیرماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بازدید داشته باشند. 

انتهای پیام

نظر شما