شناسهٔ خبر: 67247796 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ولایتمداری و خدمت به اسلام و مردم سه شاخصه نامزد اصلح

حجت‌الاسلام ماندگاری: نگاه به درون، ولایتمداری و خدمتگزاری واقعی به نظام و مردم از خصوصیات فرد اصلح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهدای کارگری هشت سال دفاع مقدس شهرستان ساوه گفت: شهدای کارگری علاوه بر کار و تلاش در سنگر تولید، در زمان جنگ سنگر خدمت را تغییر داده و برای دفاع از این خاک عازم جبهه شدند چرا که معتقد بودند مزدی که خدا به آنها می‌دهد بیشتر از مزد و حقوقی بود که در کارخانه می‌گرفتند.
او با اشاره به اینکه شهدا با معرفت‌ترین افراد بودند و فقط با خدا معامله کردند، عنوان کرد: امروز جنگ نظامی به جنگ شناختی، روانی و فرهنگی تغییر پیدا کرده است و باید بیشتر مراقبت کرد تا با هوشیاری و ولایتمداری در این نوع جنگ هم پیروز شویم.
حجت‌الاسلام ماندگاری در ادامه گفت: اولین معیار در انتخابات این است که کسی را انتخاب کنیم که نگاهش مثل شهید رئیسی باشد یعنی نگاهش به بیرون نباشد بلکه به درون باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: بعضی از نامزد‌ها شعار رفع تحریم می‌دهند در حالیکه شهید رئیسی شعار دور زدن تحریم‌ها و تبدیل تهدید به فرصت را داد و باید به نامزد‌های انتخابات گفت؛ تا زمانی که دشمنی ملت ایران با نظام سلطه ادامه دارد خبری از رفع تحریم‌های ظالمانه نیست.
او با اشاره به اینکه خدمتگزاری واقعی به اسلام و مردم دومین معیار برای انتخاب فرد اصلح است، ولایتمداری را سومین معیار انتخاب اصلح دانست و گفت: پیام شهدا ولایتمداری، خدمتگزاری به مردم و استکبار ستیزی است و در انتخابات نیز باید به این پیام توجه کرد.

حجت‌الاسلام ماندگاری تأکید کرد: به شعار‌های نامزدها توجه نکنید چرا که شعار چه واقعی و چه دروغ قابل دستکاری است و باید به سابقه نامزدها و برنامه‌های آنان برمبنای واقعیت توجه کرد.
او با تصریح بر اینکه باید به گفتمان شهدای خدمت رأی داد، گفت: باید نامزد‌ها را به ائتلاف و اجماع دعوت کرد و برنامه‌هایی در راستای خدمت صادقانه به مردم از سوی نامزد‌ها زمینه شور حداکثری مردم را مهیا خواهد کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این مراسم گفت: عنصر شهادت‌ طلبی و ایثار جان در راه آرمان‌های نظام، موجب عزت و سرافرازی انسان می‌شود و این کاری است که شهدا انجام دادند.
نظری افزود: اگر امروز نظام اسلامی دستاورد‌های زیادی دارد و در معادلات بین‌المللی تاثیرگذار است به پشتوانه شهدا و مقاومت خانواده معظم شهیدان است.
شهرستان ساوه در طول دفاع مقدس بیش از ۵۸۰ شهید تقدیم انقلاب نموده که ۵۴ شهید از جامعه کارگری این شهرستان بوده است.

نظر شما