شناسهٔ خبر: 67200662 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخابات و حج بیت الله الحرام، محور خطبه های نماز جمعه

خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان مرکزی با محوریت انتخابات و حج بیت الله الحرام قرائت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در ساوه حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی در منطقه و اضمحلال صهیونیست‌ها در نظام بین الملل شده است، گفت: این دستاورد مهم نتیجه حضور فعال، موثر، مستمر و گسترده مردم در همه‌ی صحنه‌های دفاع از نظام و انتخاب مسئولانی با دغدغه‌ی انقلاب و اسلام است.
-----------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب به مساله مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: تببین، تشویق مردم و اطرافیان برای شرکت گسترده در انتخابات یک وظیفه شرعی و انقلابی است. چرا که شرکت در انتخابات یک عمل صالح است.
-----------
امام جمعه آشتیان با اشاره به اینکه انتخابات مهمترین رویداد کشورهاست، گفت: شرکت حداکثری در انتخابات باعث اقتدار فزاینده کشور است چرا که موجب افزایش قدرت چانه زنی کشور در منطقه و جهان خواد شد.
----------
خطیب جمعه محلات گفت: در گام اول حضور گسترده مردم در انتخابات و در گام دوم انتخاب فرد اصلح، کارامد و دلسوز موجب توسعه و پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف است.
----------
امام جمعه شازند گفت: قطعاً مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی است، چون انتخابات باشکوه با حضور گسترده مردم یکی از جلوه‌های اثرگذار در نمایش همبستگی ملی است.
---------
 خطیب جمعه زرندیه نیز گفت: انتخابات عرصه بسیار مهم، حساس و سرنوشت سازی برای کشور و مردم است، مردم باید علی رغم تلاش انفرادی در راستای انتخاباتی پرشور، یک رئیس جمهوری صاحب صلاحیت و تلاشگر انتخاب کنند.

<div id="video-display-embed-code_11219147"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4260528/11219147?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما