شناسهٔ خبر: 67243160 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشکیل کمیته فضای مجازی انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: یکی از مؤلفه‌های مهم برای افزایش مشارکت در انتخابات فضای مجازی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نظری در نشست کمیته اطلاع‌ رسانی و فضای مجازی انتخابات گفت: ۸ تیرماه انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود که با توجه به فرصت کم باقیمانده، در زمینه تبلیغ و افزایش مشارکت یکی از مؤلفه‌های مهم فضای مجازی است از همین رو کمیته فضای مجازی ستاد انتخابات تشکیل شده است.
او افزود: با توجه به تأثیر فضای مجازی و تولید محتوایی که در زمینه مشارکت‌ افزایی و ایجاد رقابت در حوزه‌های مختلف کمک کند این جلسه تشکیل شد و تأکید بر آن است که در مدت زمان باقیمانده تمام تمرکز مبنی بر افزایش مشارکت در یک رقابت سالم و برابر باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: به رؤسای ستاد‌های انتخابات ریاست جمهوری تأکید شد در فضای مجازی و حقیقی همه ضوابط و مقررات رعایت شود تا راهبرد رهبر معظم انقلاب محقق شود.
نظری با اشاره اینکه دستگاه‌های نظارتی بر فضای مجازی نظارت می‌کنند، گفت: پلیس فتا و دستگاه‌های نظارتی با افرادی که در زمینه یأس، کاهش مشارکت و تخریب نامزد‌ها فعالیت کنند، برخورد می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_11228346"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4262456/11228346?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما