شناسهٔ خبر: 67261538 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرپرست وزارت خارجه در حاشیه جلسه هیئت دولت:

میدان و دیپلماسی باید پشتیبان هم باشند

باقری گفت: دستاورد‌های دولت شهید رئیسی و هزارو بیست روز تلاش و مجاهدت ایشان بر همه مشهود و عینی است.

صاحب‌خبر -

سرپرست وزارت خارجه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: میدان و دیپلماسی باید پشتیبان هم باشند و این در دولت شهید رئیسی تثبیت شد و آثار این را در عرصه‌های مختلف دیدیم.

باقری اظهار داشت: دستاورد‌های دولت شهید رئیسی و هزارو بیست روز تلاش و مجاهدت ایشان بر همه مشهود و عینی است و امیدواریم این دستاورد‌های ملی در همه‌ی مناسبت‌ها به عنوان یک سرمایه پاس داشته شود.

وی درباره ادعا‌های روز گذشته وزیر خارجه سابق کشورمان در ارتباط با بهبود شرایط اقتصادی کشور پس از امضای برجام اظهار کرد:آمار‌های اقتصادی را دوستان در این بخش باید عنوان کنند، اما در رقابت‌های انتخاباتی نباید از سرمایه‌های سیاست خارجی هزینه کنیم. این سرمایه غنیمت نیست که عده‌ای بخواهند آن را به تاراج بگذارند و وظیفه ما این است که ازر مرز‌های سیاست خارجی مانند یک گنجینه ملی صیانت کنیم.

وی گفت: فعالیت‌های دستگاه سیاست خارجی در بخش‌های مختلف چه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، در راستای مطالبات کلی کشور، مردم و جامعه صورت می‌گیرد.

وی‌ادامه داد: فعالیت وزارت خارجه به صورت جدی ادامه دارد و ما هفته آینده روز‌های یکشنبه و دوشنبه نشست سازمان همکاری کشور آسیایی را در تهران خواهیم بود.

 

نظر شما