شناسهٔ خبر: 67276488 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

سند منتشر شده از سوی وحید اشتری جعلی است/ «معراج» هم تکذیب کرده بود

سخنگوی ستادهای مرکزی و مردمی قالیباف درباره ادعای مطرح شده توسط وحید اشتری ماهینی در خصوص اضافه بار حمل شده اعضاء خانواده محمدباقر قالیباف در سفر به ترکیه گفت: این موضوع کذب محض است و سند منتشر شده ساختگی و جعلی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد انور بجار زهی درباره طرح ادعای دوباره مطرح شده توسط وحید اشتری ماهینی گفت: موضوعات مطرح شده حقیقت ندارد و اضافه بار حمل شده اعضاء خانواده قالیباف کذب محض است و سند مضحک این ادعا هم ساختگی و جعلی است.

سخنگوی ستادهای مرکزی و مردمی محمدباقر قالیباف افزود: خدا را شکر خط دروغ‌ها در حال آشکار شدن است. از خانواده آقای قالیباف تشکر می کنیم که به میدان آمدند و پاسخ دروغ‌ها را دادند و به شبهه های طراحی شده پاسخ گفتند.

بجارزهی خاطرنشان کرد: تا دیروز می گفتند سیسمونی خریدند حالا که دروغ بودن خرید سیسمونی روشن شده رفتند سراغ اینکه لحن صحبت فرزند دکتر قالیباف بد بود یا تصویر مضحکی منتشر می کنند که هرکسی در خانه اش می تواند آن را بسازد.

وی همچنین درباره ادعای مطرح شده توسط وحید اشتری ماهینی در خصوص اضافه بار حمل شده اعضاء خانواده محمد باقر قالیباف در سفر به ترکیه گفت: این موضوع کذب محض است و سند منتشر شده هم ساختگی و جعلی است.

سخنگوی ستادهای مرکزی و مردمی قالیباف تاکید کرد : پیش از این نیز در همان روزهای ابتدایی این دروغ‌پردازی بی‌پایه‌ و اساس توسط مسئولان هواپیمایی معراج به طور رسمی تکذیب شده است. اساساً از ابتدا دروغ خرید سیسمونی و طراحی‌های بعد از آن یک پروژه امنیتی علیه رئیس مجلس بود. آقای قالیباف حق شکایت را برای خود در واکنش به این ادعای کذب محفوظ می‌دارد. قوه قضائیه باید بررسی این ادعاهای دروغ و رسیدگی فوری به آن را در دستور کار قرار دهد و اجازه ندهد این لجن‌پراکنی‌ها بر فضای انتخابات کشور تاثیر بگذارد.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

نظر شما