شناسهٔ خبر: 67269476 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف:

اجازه تاثیرگذاری لجن‌پراکنی‌ها بر فضای انتخابات کشور داده نشود

محمدرضا نورمحمدیان

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: قوه قضائیه باید بررسی ادعاهای دروغ و رسیدگی فوری به آن را در دستور کار قرار دهد و اجازه ندهد لجن‌پراکنی‌ها بر فضای انتخابات کشور تاثیر بگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد انور بجار زهی سخنگوی ستادهای مرکزی و مردمی محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری درباره طرح مجدد ادعایی از سوی وحید اشتری ماهینی از فعالان فضای مجازی درباره این نامزد گفت: موضوعات مطرح شده حقیقت ندارد و اضافه بار حمل شده اعضای خانواده آقای قالیباف کذب محض است و سند مضحک این ادعا هم ساختگی و جعلی است.

وی افزود: خدا را شکر خط دروغ‌ها در حال آشکار شدن است. از خانواده آقای قالیباف تشکر می‌کنیم که به میدان آمدند و پاسخ دروغ‌ها را دادند و به شبهه‌های طراحی شده، پاسخ گفتند.

سخنگوی ستادهای مرکزی و مردمی قالیباف عنوان کرد: تا دیروز می‌گفتند سیسمونی خریدند، حالا که دروغ بودن خرید سیسمونی روشن شده، رفتند سراغ اینکه لحن صحبت فرزند دکتر قالیباف بد بود یا تصویر مضحکی منتشر می‌کنند که هر کسی در خانه‌اش می‌تواند آن را بسازد.

بجار زهی همچنین درباره ادعای مطرح شده توسط این فعال فضای مجازی در خصوص اضافه بار حمل شده اعضا خانواده قالیباف گفت: این موضوع کذب محض است و سند منتشر شده هم ساختگی و جعلی است.

وی تاکید کرد: پیش از این نیز در همان روزهای ابتدایی این دروغ‌پردازی بی‌پایه‌ و اساس توسط مسئولان هواپیمایی معراج به طور رسمی تکذیب شده است. اساساً از ابتدا دروغ خرید سیسمونی و طراحی‌های بعد از آن یک پروژه امنیتی علیه رئیس مجلس بود. آقای قالیباف حق شکایت را برای خود در واکنش به این ادعای کذب محفوظ می‌دارد. قوه قضائیه باید بررسی این ادعاهای دروغ و رسیدگی فوری به آن را در دستور کار قرار دهد و اجازه ندهد این لجن‌پراکنی‌ها بر فضای انتخابات کشور تاثیر بگذارد.

انتهای پیام

نظر شما