شناسهٔ خبر: 67289881 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری:

کنایه پزشکیان به شهرداری زاکانی؟ /مردم از ما ناراضی هستند چون به آنان انگ می چسبانیم /مردم ما خوب و شریف هستند

مسعود پزشکیان گفت: چرا مردم از ما ناراضی هستند؟ چون به آنان انگ می چسبانیم، برایشان پرونده و مشکل درست می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، داوطلب انتخابات ریاست در مدت جمع‌بندی اظهارات خود نکاتی را مطرح کرد.

اهم اظهارات پزشکیان به شرح زیر است:

* من در دولت آقای خاتمی بودم، مردم خودشان می دانند وضع چطور بود. اگر بد بوده، به همین روند برای ادامه وضعیت کنونی رای بدهند.

* زندگی ما و کار ما برای محرومان بوده است، چه رئیس دانشگاه و رئیس بیمارستان بودم، تمام فکرم رسیدگی به وضعیت محرومان بوده است. آقای دکتر بهتر می داند ۹۰ درصد مشکل مدیریت ارشد است. مردم ما خوب هستند.

* هرچی از این حرف ها بزنیم، مردم ما را می بینند و قضاوت می کنند. مردم پشت سر ما قضاوت درستی ندارند، مشکل مدیر ارشد است. هر مدیری که با مردم صادق باشند، بقیه پشت سر او خواهند بود.

* همان دانشگاهی که من مسئول بودم، اول بسیجی ها با من نیامدند همکاری کنند، همان افرادی که می گفتند موهایشان بیرون است، آمدند و خانه بهداشت ساختند.

* سال بعد که می خواستیم خانه بهداشت بسازیم بسیجی ها هم آمدند. ما در بهداشت و درمان چند اصل داریم، یک عدالت است، دو مشارکت مردم، سه روابط بین بخشی و چهار تکنولوژی مناسب.

* عملکرد نهاد شهرداری به حرف زدن نیست، باید مردم نظر بدهند آیا از خدمات رضایت دارند؟ غیر حرف مردم مابقی معتبر نیست. بپرسید از مردم، آیا رضایت دارند؟

*وقتی خودمان می‌ نشینیم، کارمندان ما خودمان را قبول ندارد، حال تئوری بدهیم تئوری به چه دردی می خورد؟

* با مردم باید رابطه دوستانه و صمیمی پیدا کنیم. باید باور کنند می خواهیم برای آنان کار کنیم. شاخص اصلی عدالت است.

* بنده در زندگی خود این را ثابت کردم نه اینکه شعار بدهم.

* اگر به مشکل مردم فکر کنیم، ده ها و صدها راه حل وجود دارد. مشکل نبود راه حل نیست، مشکل باور و اعتقادی است که مردم ببیند در میدان هستید. افراد خودت و گروه خودت را روی کار نیاوردی. خیلی از افراد وقتی روی کار می آیند افراد خودشان را روی کار می آورند.

* حضرت علی(ع) فرمودند شما مردم و خدا یک طرف، خودتان، دوستان، قوم و خویشتان یک طرف. هر چه برای این افراد در آموزش، بهداشت و درمان، در به کارگیری خواستی، برای همه بخواهید، اگر نکنید ظلم کردید.

* وَ مَنْ ظَلَمَ عِبادَ اللّهِ کانَ اللّهُ خَصْمَهُ دُونَ عِبادِهِ. هر کسی به بندگان خدا ظلم کند، خدا به جای بندگانش دشمن او خواهد بود.

* چرا مردم از ما ناراضی هستند؟ چون به آنان انگ می چسبانیم، برایشان پرونده و مشکل درست می کنیم.

* گروه Z و F درست می شود، مردم ما خوب و شریف هستند.

* مردم اگر باور کنند ما می خواهیم مدیریت کرده و مشکلات آنان را کنیم، به میدان می آید. همه مردم کشور سنی، بلوچ، خوزستانی و عرب است، مردم ما هستند.

* ما دو تا اصل داریم، همه این افراد چپ و راست آدم های ما هستند و بر اساس توان و شایستگی از آنان باید استفاده کنیم.

۲۷۲۱۵

نظر شما