شناسهٔ خبر: 67269460 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بجار زهی: سند منتشر شده از سوی وحید اشتری جعلی و ادعاهای او کذب است

سخنگوی ستادهای مرکزی و مردمی قالیباف با بیان اینکه سند منتشر شده از سوی وحید اشتری جعلی و ادعاهای او کذب است، گفت: مسئولان هواپیمایی معراج قبلا ادعا را تکذیب کردند. سخنگوی ستادهای مرکزی و مردمی قالیباف با بیان اینکه سند منتشر شده از سوی وحید اشتری جعلی و ادعاهای او کذب است، گفت: مسئولان هواپیمایی معراج قبلا ادعا را تکذیب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد انور بجار زهی، سخنگوی ستادهای مرکزی و مردمی قالیباف درباره طرح ادعای دوباره مطرح شده توسط آقای وحید اشتری ماهینی گفت : موضوعات مطرح شده حقیقت ندارد و اضافه بار حمل شده اعضاء خانوادهٔ آقای قالیباف کذب محض است و سند مضحک این ادعا هم ساختگی و جعلی است.

وی افزود : خداروشکر خط دروغ ها در حال آشکار شدن است. از خانواده آقای قالیباف تشکر می کنیم که به میدان آمدند و پاسخ دروغ ها را دادند و به شبهه های طراحی شده پاسخ گفتند.

بجارزهی خاطرنشان کرد: تا دیروز می گفتند سیسمونی خریدند حالا که دروغ بودن خرید سیسمونی روشن شده رفتند سراغ اینکه لحن صحبت فرزند دکتر قالیباف بد بود یا تصویر  مضحکی منتشر می کنند که هرکسی در خانه اش می تواند آن را بسازد. 

وی همچنین درباره ادعای مطرح شده توسط آقای وحید اشتری ماهینی در خصوص اضافه بار حمل شده اعضاء خانوادهٔ آقای قالیباف گفت : این موضوع کذب محض است و سند منتشر شده هم ساختگی و جعلی  است. 

سخنگوی ستادهای مرکزی و مردمی محمد باقر قالیباف تاکید کرد : پیش از این نیز در همان روزهای ابتدایی این دروغ‌پردازی بی‌پایه‌ و اساس توسط مسئولان هواپیمایی معراج به طور رسمی تکذیب شده است. اساساً از ابتدا دروغ خرید سیسمونی و طراحی‌های بعد از آن یک پروژه امنیتی علیه رئیس مجلس بود. آقای قالیباف حق شکایت را برای خود در واکنش به این ادعای کذب محفوظ می‌دارد. قوه قضائیه باید بررسی این ادعاهای دروغ و رسیدگی فوری به آن را در دستور کار قرار دهد و اجازه ندهد این لجن‌پراکنی‌ها بر فضای انتخابات کشور تاثیر بگذارد.

انتهای پیام 

نظر شما