شناسهٔ خبر: 67278845 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

وزیر کشور: تأمین مسکن و جوانی جمعیت مؤلفه های اقتدار کشور هستند

صاحب‌خبر -

شفقنا- وزیر کشور گفت: امیدواریم در آستانه انتخابات جدید رئیس جمهوری انتخاب شود که نیاز مردم به مسکن و جوانی جمعیت به عنوان ۲ عنصر مهم اقتدار را مورد توجه ویژه قرار دهد.

به گزارش شفقنا از مهر، احمد وحیدی صبح پنجشنبه در آئین اهدای زمین به خانواده‌های خوش جمعیت استان مرکزی در شهر جدید امیرکبیر اظهار کرد: جوانی جمعیت یکی از نیازهای فوری و مهم و دغدغه کشور است که این در دستور کار رئیس جمهور «شهید» قرار داشت.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های «شهید» رئیسی این بود که برای هیچ کاری نمی‌گفتند “نمی‌توانیم یا نمی‌شود” بلکه برای هر کاری تلاش لازم را انجام می‌دادند و در آن راه گام بر می‌داشتند.

وزیر کشور تصریح کرد: در ۸ سال قبل دچار رکود شدید در حوزه مسکن بودیم و باید آنچه از قبل مانده بود نیز به اتمام می‌رسید، همچنین کارهای در دست اقدام باید آغاز می‌شد.

وحیدی گفت: از طرفی رکورد شدید اقتصادی و رشد منفی تورم نزدیک به ۶۰ درصد وجود داشت و «شهید» رئیسی در این شرایط دولت را تحویل گرفتند که گفته می‌شد آب کشور هم بدون حل مسائل ما با آمریکا درست نمی‌شود و بر این موضوع تبلیغ هم داشتند اما این باور ۱۰۰ درصد غلط و شرک آلود بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور پروژه‌های مختلفی از جمله در حوزه مسکن را در این شرایط آغاز کردند گفت: به گفته وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن در کشور آغاز شده این درحالی است که مسکن مهر نیز در دوره دوم دولت وقت انجام شد اما این کار در ۲ سال اول دوره نخست دولت سیزدهم صورت گرفت که اقدامی شگفت انگیز بود.

وی بیان کرد: مسکن یکی از نیازهای ضروری مردم است و تأمین مسکن برای افراد نیازمند کاهش بار دولت است و امروز خوشبختانه تحویل مسکن در سراسر کشور انجام می‌شود.

وحیدی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: امیدواریم در آستانه انتخابات جدید رئیس جمهوری انتخاب شود که با جدیت راه «شهید» رئیسی را ادامه دهد و نیاز مردم به مسکن و جوانی جمعیت به عنوان ۲ عنصر مهم اقتدار را مورد توجه ویژه قرار دهد.

نظر شما