شناسهٔ خبر: 67244717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشارکت حداکثری در انتخابات نمایش اقتدار نظام است+ فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- مسوول اسبق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران حمزه سیدالشهدا(ع) مشهد گفت: امروز رسالت نخبگان، خواص، مسوولان و اقشار مختلف مردم دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات بوده که تحقق آن نمایش اقتدار نظام اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی عابدی روز سه‌شنبه در یادواره ۹ شهیده زن منطقه تربت‌حیدریه که در مزار بی‌بی حسینیه تربت حیدریه برگزار شد، افزود: بر این اساس شایسته است، رییس‌جمهوری را برگزید که قادر به ادامه راه شهید رییسی باشد.

وی بیان کرد: رییس جمهور شهید با تکیه بر توانمندی، اخلاص، ظرفیت‌ داخلی و با توکل بر خدا برای ایران اسلامی آبرو خرید و به گونه‌ای در این کمتر از سه سال خدمت کرد که بسیاری از مشکلاتی که روزی به تحریم‌ها گره زده شده بود را برطرف ساخت.

مسوول اسبق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران حمزه سیدالشهدا(ع) مشهد از شهید رییسی به عنوان یک نعمت و غنیمت برای نظام اسلامی یاد کرد و گفت: اخلاص شهید رییسی مهم‌ترین شاخصه‌ای است که باید در انتخابات پیش‌رو آن را ملاک قرار داد و در سازمان ملل حتی غیرمسلمانان با چشمانی اشکبار به احترام رییس جمهور شهید ایران ایستادند و این نشان از صداقت و اخلاص ایشان بود.

وی ادامه داد: سخنان رهبری نشان داد که هیچ رییس جمهوری همچون شهید رییسی نتوانسته رهبر معظم را راضی کند و لذا فرمودند رییس جمهور با کفایت، مردمی، دلسوز و پای کار و مغتنم را از دست دادیم.

عابدی بیان کرد: نظام مبتنی بر ولایت فقیه یک نظام اعتقادی و در روایت آمده کسی که از حکم ولی‌فقیه تمکین نکند، حکم ائمه (ع) را نقض کرده‌ است.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی هیچ رییس‌جمهوری به جز شهید رییسی نمره قبولی در زمینه ولایت مداری نگرفتند، گفت: تمکین از ولایت‌فقیه و ولایت‌پذیری تنها راه رفع مشکلات کشور بوده و این در حالی است که بسیاری از کشورهای دنیا آرزو دارند چنین رهبری مقتدر و در عین حال هوشمند و با درایتی داشته‌ باشند.

به گزارش ایرنا، کنگره ملی بزرگداشت ۲ هزار و ۱۶۲ شهید منطقه تربت‌حیدریه، ۲۲ شهریورماه امسال به میزبانی دانشگاه تربت‌حیدریه برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

نظر شما