شناسهٔ خبر: 67260800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

‌‌‌مسئول اسبق حوزه نمایندگی سپاه حمزه سیدالشهدا (ع):

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را افزایش می‌دهد

حجت‌الاسلام عابدی گفت: امروز رسالت همه نخبگان، خواص و اقشار مختلف مردم دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات است که قدرت نظام را افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مهدی عابدی» مسئول اسبق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام مشهد در یادواره ۹ شهیده زن منطقه تربت‌حیدریه که با حضور قشر‌های مختلف مردم و خانواده‌های شهدا در بقعه متبرکه بی‌بی حسنیه برگزار شد، اظهار داشت: شهید رئیسی یک نعمت و غنیمت برای نظام اسلامی بود که دست تقدیر خدا چنین نعمتی را از مردم گرفت.

وی با بیان اینکه اخلاص شهید رئیسی مهم‌ترین شاخصه‌ای بود که باید در انتخابات پیش‌رو آن را ملاک قرار داد، افزود: در سازمان ملل حتی غیر مسلمانان با چشمانی اشکبار به احترام رئیس جمهور شهید ایران ایستادند و این نشان از صداقت و اخلاص شهید رئیسی بود.

مسئول اسبق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام مشهد گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهید جمهور نشان داد که هیچ رئیس جمهوری مثل شهید رئیسی نتوانسته معظم له را اینگونه راضی کند، لذا فرمودند رئیس جمهور با کفایت، مردمی، دلسوز و پای کار و مغتنم را از دست دادیم.

حجت‌الاسلام عابدی بیان داشت: نظام مبتنی بر ولایت فقیه یک نظام اعتقادی است و در روایت آمده کسی که حکم ولی فقیه را تمکین نکند حکم ائمه علیه السلام را نقض کرده است.

وی تصریح کرد: تمکین از ولایت فقیه و ولایت‌پذیری تنها راه حل مشکلات کشور هست و این در حالی است که بسیاری از کشور‌های دنیا آرزو دارند چنین رهبری مقتدر و در عین حال هوشمند و با درایت داشته باشند.

مسئول اسبق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام مشهد ابراز داشت: امروز رسالت همه نخبگان، خواص و اقشار مختلف مردم دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات است که باعث افزایش اقتدار و قدرت نظام مقدس اسلامی است.

حجت‌الاسلام عابدی با اشاره به اینکه باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد، تاکید کرد: شهید رئیسی با تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های داخلی و با اخلاص و توکل بر خدا برای ایران اسلامی آبرو خرید و به گونه‌ای در این کمتر از سه سال خدمت کرد که بسیاری از مشکلات را که روزی به تحریم‌ها گره زده شده بود نیز رفع شد.

کنگره ملی بزرگداشت دو هزار و ۱۶۲ شهید منطقه تربت‌حیدریه. قرار است ۲۲ شهریورماه جاری در سالن همایش‌های زنده‌یاد محمود کریمی دانشگاه تربت‌حیدریه برگزار شود.

طبق آمار منتشره از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت‌حیدریه، از مجموع ۱۵ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در این خطه، هزار و ۱۰۶ شهید منطقه تربت‌حیدریه شامل شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه، مه‌ولات و رشتخوار است که از این تعداد ۷۰۸ شهید، هزار و ۶۹۵ نفر جانباز و ۱۴۲ نفر آزاده به شهرستان تربت‌حیدریه اختصاص دارند.

انتهای پیام/

نظر شما