شناسهٔ خبر: 67261115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مشارکت حداکثری در انتخابات نمایش اقتدار نظام است

مسئول اسبق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام گفت: امروز رسالت همه نخبگان، خواص و اقشار مختلف مردم دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات است که قدرت نظام را افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه؛ حجت‌الاسلام مهدی عابدی در یادواره ۹ شهیده زن منطقه تربت‌حیدریه که در بقعه متبرکه بی‌بی حسنیه برگزار شد، اظهار کرد: شهید رئیسی یک نعمت و غنیمت برای نظام اسلامی‌بود که دست تقدیر خدا برآن بود که چنین نعمتی از مردم نیز گرفته شود. 

وی با بیان اینکه اخلاص شهید رئیسی مهم‌‌ترین شاخصه‌ای بود که باید در انتخابات پیش‌رو آن را ملاک قرار داد، افزود: در سازمان ملل حتی غیر مسلمانان با چشمانی اشکبار به احترام رئیس جمهور شهید ایران ایستادند و این نشان از صداقت و اخلاص شهید رئیسی بود. 

عابدی بیان کرد: سخنان رهبری نشان داد که هیچ رئیس جمهوری مثل شهید رئیسی نتوانسته رهبری انقلاب را اینگونه راضی کند، لذا فرمودند رئیس جمهور با کفایت، مردمی، دلسوز و پای کار و مغتنم را از دست دادیم. 

مسئول اسبق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام بیان داشت: نظام مبتنی بر ولایت فقیه یک نظام اعتقادی است و در روایت آمده کسی که حکم ولی فقیه را تمکین نکند حکم ائمه علیه السلام را نقض کرده‌است. 

وی با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی هیچکدام از روسای جمهور به جز شهید رئیسی نمره قبولی از ولایتمداری نگرفتند، گفت: تمکین از ولایت فقیه و ولایت‌پذیری تنها راه حل مشکلات کشور هست و این در حالی است که بسیاری از کشورهای دنیا آرزو دارند چنین رهبری مقتدر و در عین حال هوشمند و با درایت داشته‌باشند. 

مسئول اسبق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام گفت: امروز رسالت همه نخبگان، خواص و اقشار مختلف مردم دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات است که باعث افزایش قدرت نظام است. 

عابدی با اشاره به اینکه باید رئیس حمهوری را انتخاب کنیم که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد، افزود: شهید رئیسی با تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های داخلی و با اخلاص و توکل بر خدا برای ایران اسلامی آبرو خربد و به گونه‌ای در این کمتر از سه سال خدمت کرد که بسیاری از مشکلات را که روزی به تحریم‌ها گره زده‌بود نیز رفع شد. 

کنگره ملی بزرگداشت ۲۱۶۲ منطقه تربت‌حیدریه. قرار است ۲۲ شهریورماه جاری در سالن همایش‌های زنده‌یاد محمود کریمی دانشگاه تربت‌حیدریه برگزار شود. 

طبق آمار منتشره از سوی بنیاد شهید تربت‌حیدریه، از مجموع ۱۵ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در این خطه، هزار و ۱۰۶ شهید منطقه تربت‌حیدریه شامل شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه، مه‌ولات و رشتخوار است که از این تعداد  ۷۰۸ شهید، هزار و ۶۹۵ نفر جانباز و ۱۴۲ نفر آزاده به شهرستان تربت‌حیدریه اختصاص دارند. 

 

نظر شما