شناسهٔ خبر: 67319455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازرسی بیش از پنج هزار واحد صنفی در لرستان

مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان از ارسال دو هزار و ۵۳۰ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: پنج هزار و ۶۱۶ مورد بازرسی در سطح استان انجام شد که از این تعداد دو هزار و ۶۳۷ مورد دارای تخلف بودند.
 علیرضا لطفی افزود:دو هزار ۵۳۰ فقره پرونده تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی ارسال و رسیدگی شده است.
وی گفت:همچنین در حوزه کالا و خدمات در یک سال گذشته ۱۳ هزار ۵۹۶ فقره پرونده وارد در استان بوده که ۱۳ هزار و ۵۹۵ فقره رسیدگی شده و یک فقره مانده است.
لطفی با بیان اینکه در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز سه هزار و ۲۴۱ فقره وارده و سه هزار و ۲۲۳ فقره پرونده مختومه شده است، گفت: در حوزه پرونده‌های کشوری اداره کل زندان‌های لرستان:
مدیر اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و امنیتی لرستان هم گفت:در سال ۱۴۰۲  بیش از ۶۲ درصد از مددجویان را در فعالیت‌های اشتغال زایی در فعالیت‌های کارگاهی و در فعالیت های اعزام به کار به نهادها و بخش خصوصی اعزام کنیم.
کشوری افزود:از محل این اعزام به کار حدود ۲۴ میلیارد تومان دستمزد به زندانیان پرداخت کردیم که ۵۳ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

<div id="video-display-embed-code_11241714"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266049/11241714?width=600&height=350"></script></div>





نظر شما