شناسهٔ خبر: 67400667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سپاه امنیت ۴۰ درصد ‌صندوق‌‌های رأی مازندران را تامین می‌کند

فرمانده سپاه کربلا گفت: سپاه در کنار نیروی انتطامی تامین کننده امنیت بیش از ۴۰ درصد صندوق‌های رأی در مازندران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سیاوش مسلمی در جمع خبرنگاران با اشاره به رویداد بزرگ و سرنوشت ساز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: سه هزار و 228 صندوق رای در استان وجود دارد که تامین امینت هزار و 500 صندوق رای حدود 47 درصد صندوق رای با بسیج و سپاه کربلا خواهد بود.

وی با بیان اینکه تامین امنیت صندوق‌های  انتخاباتی به عنوان یک راهبرد در صیانت از آرا مردمی خواهد بود بیان کرد: با تعامل  و هم افزایی همکاران فراجا، امنیت در شعب اخذ رای را برقرار خواهیم کرد.

سردار مسلمی گفت: 4500 نفر از نیرو‌های بسیجی و پاسدار سپاه کربلا به صورت مستقیم در شعب  اخذ رای و یا شعبات سیار تامین امنیت صندوق‌ها را انجام می‌دهند.

وی افزود: بنا شده تا 10 هزار نفر از پاسداران و بسیجیان عضو گردان‌های امنیتی و عملیاتی سپاه کربلا هم برای پیشگیری، تامین امنیت و مقابله با هر گونه تهدید احتمالی در استان سازماندهی شوند و در آمادگی کامل هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران بر لزوم شرکت آحاد رای دهندگان در انتخابات تاکید کرد و گفت: برنده واقعی انتخابات خود مردم هستند.

وی تصریح کرد: هر نامزدی که با آرای مردمی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود قابل احترام است و همگان خود را موظف می‌دانیم در کنار رئیس جمهور چهاردهم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما