شناسهٔ خبر: 67319446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بخشدار ویژه خارگ:

اعضای شعب اخذ رای در جزیره خارگ مشخص شدند

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: اعضای شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در این جزیره بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص شده‌ و دوره‌های آموزشی آنها در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده شنبه شب در نشست با هیأت اجرایی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در بخش ویژه خارگ اظهار کرد: ۱۱ شعبه اخذ رأی شامل ۹ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار در این جزیره برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیر امسال پیش بینی شده است.

وی افزود: دوره‌های آموزشی ویژه اعضای شعب اخذ رأی اعم از نمایندگان بخشدار و کاربران رایانه در حال برگزاری است و این آموزش‌ها در چند روز باقیمانده تکمیل خواهد شد.

بخشدار ویژه خارگ با تشریح بندهای قانون انتخابات در خصوص فعالیت رسانه‌ها تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها تا ششم تیر ماه ادامه دارد و روز قبل از برگزاری انتخابات یعنی هفتم تیر ممنوع است و با افراد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

دشتی زاده گفت: اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ارائه شناسنامه دارای کد ملی یا کارت ملی انجام می‌شود لذا افراد برای رفع نقص در این زمینه در روزهای باقیمانده تا انتخابات به اداره کل ثبت احوال یا ادارات ثبت احوال شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

بخشدار ویژه خارگ افزود: تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در جزیره خارگ توسط دست اندرکاران فراهم شده است.

نظر شما